Volkswagen ID.3 GTX Performance je električni alter ego Golfa GTI
Volkswagen je zvanično predstavio najsnažniju verziju električnog modela ID.3, koja nosi oznaku GTX Performance.
Volkswagen je zvanično predstavio najsnažniju verziju električnog modela ID.3, koja nosi oznaku GTX Performance.
Druga generacija najprodavanijeg crossovera u Evropi, na tržište stiže 2026. godine. Bit će to posljednji Volkswagenov novi model koji će biti u ponudi s termalnim motorima, prenose britanski mediji.
Volkswagen Polo naredne godine slavi 50. rođendan, a to je očigledno dovoljno vremena da ovaj mali automobil dobije još neku formu.
Nakon novog Tiguana, Volkswagen je u Nici u Francuskoj upriličio i međunarodnu prezentaciju modela Passat Variant, a poslije prve vožnje devete generacije sa sigurnošću možemo reći da je njemačka legenda dostigla potpuno novi nivo kada je riječ o tehnologiji, kvalitetu izrade, karakteristikama vožnje i samom izgledu.
Prema najnovijim podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), Dacia je u januaru prodala više automobila u Evropi od Renaulta. Rumunski proizvođač prodao je više od 51.600 automobila širom Starog kontinenta u prvom mjesecu 2024. godine.
Volkswagen je u okolini Nice u Francuskoj organizovao međunarodnu prezentaciju svog novog modela Tiguan, gdje se novinar portala Klix.ba upoznao s trećom generacijom njemačkog kompaktnog SUV-a.
Prema posljednjim informacijama, Volkswagen Scirocco bi se mogao vratiti u bliskoj budućnosti u obliku električnog kupea. Novi model bi bio baziran na istoj platformi kao i Porscheov dvojac Cayman/Boxster sljedeće generacije.
Njemački proizvođač prodao je lani više od 1,3 miliona automobila na Starom kontinentu. VW je ubjedljivo predvodio listu najprodavanijih marki ispred Toyote i Audija. Od kineskih brendova najveći broj automobila je plasirao MG.
Volkswagen je zvanično predstavio novi ID.7 Tourer, karavansku verziju električnog modela srednje klase. Ovo je prvi električni karavan njemačke marke s kapacitetom prtljažnika većim od 1.700 litara i dometom od 685 kilometara.
Mnogi se pitaju, da li je Evropa pala u zamku SUV fenomena kada je krenula u misiju elektrifikacije? Sada evropski proizvođači automobila, za zakašnjenjem i pod ogromnim pritiskom kineskih konkurenata, žure razviti pristupačnija električna vozila kako bi uhvatili priključak za Kinezima.