Nakon električnog, Lancia u novi Ypsilon ubacila i hibridni pogon
Pored električne verzije, nova Lancia Ypsilon sada se može naručiti i s blagim hibridnim pogonom. Cijena ove verzije na italijanskom tržištu kreće od 28.000 eura.
Pored električne verzije, nova Lancia Ypsilon sada se može naručiti i s blagim hibridnim pogonom. Cijena ove verzije na italijanskom tržištu kreće od 28.000 eura.
U svijetu snažnih hatchback modela malo je onih koji imaju legendaran status poput Lancije Delte HF Integrale, a šef dizajna u Stellantisu, Ralph Gilles, odlučio je prodati svoj prelijepi Evolution I iz 1992. godine.
Nakon što je ranije objavila nekoliko fotografija, Lancia je zvanično predstavila potpuno električni model Ypsilon.
Lancia je objavila nekoliko fotografija i video materijal novog Ypsilona u električnoj verziji. Na ovim prvim fotografijama radi se, naime, o posebnom izdanju, nazvanom Cassina, koje će biti replicirano u 1.906 primjeraka.
Holanđanin Paul Koot je toliko bio opčinjen kultnom Lancijom Deltom Integrale, koja je 80-ih ‘’uzoravala’’ svjetsku reli scenu, da je došao na ideju da iskoristi njen potencijal na novi način. Od talijanske karosernice Zagato naručio da osmisli novi pogled na Integrale pod uslovom da novi automobil bude potpuno drugačiji od donatorskog vozila.
Najveća svjetska grupacija automobilskih marki – Stellantis, računa ozbiljno na talijansku Lanciju u želji da proširi prodaju ovog zanimljivog branda van Italije. Prvi od tri najavljena modela s značkom Lancije bit će Ypsilon. To će biti prva potpuno električna Lancia, kao i posljednja koja će ponuditi varijantu motora s unutrašnjim sagorijevanjem.
Kompanija Automobili Amos transformisala je Lanciju Deltu Integrale 16V u off-road trkaći automobil za koji je potrebno izdvojiti vrtoglavu sumu novca.
Oba primjerka električnog modela Lancia Delta Evo-e RX, koje je proizveo Special One Racing za utrke u RX1e klasi World Rallycross šampiona, uništena su u požaru.
Pokušaj da se Lancia Delta pod markom Saab probije na tržište Skandinavije, a Saab jeftino dođe do gotovog proizvoda završio je neslavno, jer je ovom zanimljivom automobilu presudila obična korozije. Gotovo sve što je moglo poći po zlu, pošlo je po zlu. Možda GM i nije najgore što se Saabu moglo dogoditi.
U Wuppertalu su za osnovicu izvrsnog projekta koji se krije iza naziva Manhart Integrale 400 koristili Deltu HF Integrale 16v, a rezultat je impresivan.