Lancia "oživljava" kultnu Deltu HF Integrale, stiže naredne godine
Lancia je zvanično potvrdila povratak oznake HF Integrale za verzije visokih performansi nadolazećih modela Delta i Gamma.
Lancia je zvanično potvrdila povratak oznake HF Integrale za verzije visokih performansi nadolazećih modela Delta i Gamma.
Praotac industrijskog dizajna, Raymond Loewy, dizajner boce Coca-Cole, Air Force aviona, Shell logotipa ili pakovanja cigareta Lucky Strike, dizajnirao je i jedinstvenu Lanciju Loraymo.
Lancia je jedan od nekoliko Stellantisovih brendova koji se bore da ostanu na površini. Marka je godinama bila ograničena na jedan model i samo na Italiju. Međutim, prošlogodišnjim lansiranjem novog Ypsilona, brend je proširio svoje prisustvo van "Italijanske čizme". No, ruže im baš ne cvjetaju, a pad prodaje u prva dva mjeseca je veći od 70 posto.
Prva generacija Lancijinog modela gradskog formata je debitovala 1985. godine u Ženevi. Do danas je Ypsilon prodat u više od tri miliona primjeraka i u 36 specijalnih izdanja.
Lancia je u proteklim desetljećima proizvela neke zaista sjajne automobile, a jedan od onih koji se najviše pamti jeste limuzina Thema, model koji se proizvodio osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća. Nešto kasnije se pojavila i karavanska izvedba, koju je dizajnirala kompanija Pininfarina. Međutim, Thema prikazana na fotografijama je zaista posebna.
Lancia je ranije zvanično potvrdila da će njen novi model nositi ime Gamma, koje će zapravo biti "oživljeno" i vraćeno u upotrebu, a sada je poznato kada ovaj automobil stiže na tržište.
Tokom događaja održanog u Baloccu, Lancija je najavila lansiranje modela Ypsilon Rally4 HF, ali i "oživljavanje" legendarnog odjela Lancia Corse.
Italijanski brend Lancia poznat je po svom uspjehu u reliju, ali je odsutan iz ovog sporta već godinama. Međutim, sada je predstavljen model Ypsilon Rally 4 HF, verzija Lancijinog malog automobila spremna za utrke.
Prisma je bila tipični derivat legendarne Delte, a čak je imala i verziju s pogonom na sva četiri točka, ali nikad nije imala turbo. Bila je mnogo umjerenija od svog originala, ali je bila jedan od najuspješnijih Lancijinih modela uopšte.
Pored verzije za korištenje na javnim cestama koju će zasad pokretati samo elektromotor, stara italijanska automobilska kompanija otkrila je i prve fotografije buduće rally verzije Ypsilona HF.