Stellantis će gasiti automobilske brendove ukoliko ne budu donosili profit
Stellantis je gigant koji pod svojim krovom ima 14 automobilskih brendova, no taj broj bi se mogao smanjiti ukoliko ne budu donosili profit.
Stellantis je gigant koji pod svojim krovom ima 14 automobilskih brendova, no taj broj bi se mogao smanjiti ukoliko ne budu donosili profit.
Najnovija verzija pogonskog sklopa, koja se pridružila gami francuskog luksuznog kompakta, kombinujući najbolje iz svijeta benzina i dizela, već se proizvodi u Opelovim njemačkim pogonima u Rüsselsheimu. Problematični zupčasti remen u ulju je prošlost i za marku DS.
U Stellantisu su ozbiljno shvatili poslovicu "željezo se kuje dok je vruće", jer su najavili da će, usljed povećane potražnje ove godine, grupa ponuditi barem 30 različitih MHEV modela, a još šest će biti lansirano u naredne dvije godine.
Stellantis je brzo reagovao na najavu uvođenja viših EU tarifa na uvoz električnih vozila iz Kine, te započeo s proizvodnjom mini modela Leapmotor T03 u Poljskoj. Ipak, puna serijska proizvodnja zakazana je za septembar, a od iduće godine u istoj fabrici će se proizvoditi još jedan model kineske marke.
Stellantis se sistematski riješava zastarjelog Pure Tech benzinca s koncepcijom zupčastog remena potopljenog u ulju i mijenja ga s hibridnom tehnologijom, koja umjesto remena koristi pogonski lanac. Analogno tome, svi automobili iz grupe, uključujući i Opelove modele, imaju dostupnu modernizovanu 48V tehnologiju.
Ako ih ne možeš pobijediti, prodaji ih. To bi mogao biti Stellantisov stav, koji je potvrdio planove prodaje dva električna modela kineske kompanije Leapmotor u Evropi od septembra ove godine, a još četiri stižu do 2028.
Inžinjeri u autoindustriji u Evropi i SAD mogu zaraditi godišnju platu u rasponu od 140.000 do 185.000 eura, uključujući beneficije. S obzirom da se evropski proizvođači bore sa smanjenjem troškova, na sceni je aktuelno zapošljavanje inžinjera po Južnoj Americi, Africi i Aziji.
Velika tvornica baterija u Kaiserslauternu, koju planiraju automobilska grupacija Stellantis i Mercedes, ne samo da će biti skuplja od planiranog, već je i početak njene izgradnje prolongiran za godinu dana.
Finansijska direktorica grupacije Stellantis Natalie Knight naglasila je da su njihove platforme izuzetno fleksibilne, ali da to ne znači da se EV revolucija neće dogoditi.
Stellantis grupa morala je privremeno zatvoriti tri fabrike u Francuskoj i Velikoj Britaniji. Ovo je lančana reakcija nakon obustave rada jednog od dobavljača, čiji sindikat radnika je štrajkom upozorenja reagovao na strah od preseljenja proizvodnje u Poljsku.