{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Keto dijeta za početnike: Izgubit ćete kilograme i vratiti izgubljenu energiju

25.9.2018. u 18:49
4
13
Keto dijeta za početnike: Izgubit ćete kilograme i vratiti izgubljenu energiju
4
Keto dijeta za početnike: Izgubit ćete kilograme i vratiti izgubljenu energiju
Ilustracija: Shutterstock
Kada je riječ o dijetama, keto dijeta je zasigurno jedna od najpopularnijih dijeta u posljednje vrijeme. Uz pomoć dijete koja je bogata mastima, a siromašna ugljikohidratima izgubit ćete kilograme i vratiti izgubljenu energiju.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Međutim, s ovom dijetom ne biste trebali eskperimentisati, već biste se trebali obratiti stučnjaku za ishranu. Kada je riječ o početku ove dijete, postoji jedna stvar o kojoj se svi stručnjaci slažu. Morate imati plan.

"Nikada nemojte pokušati keto dijetu ako nemate dobar plan", savjetuje nutricionsitkinja Julia Stefanski koja je specijalizirala tu vrstu prehrane.

"Morate planirati obroke, užine i grickalice. Najveći razlog što ljudi odustaju od keto dijete jeste što nemaju dovoljno zanimljive namirice za pripremanje obroka", kaže Stefanski i dodaje da ako želite biti na ovoj dijeti morate razgovarati sa svojim ljekarom te provjeriti krvni pritisak.

Kada ste na keto dijeti preporučeno je da imate od tri do četiri obroka dnevno s nekoliko mini užina, jer će to osigurati da se osjećate zadovoljno i da imate dovoljno energije.

Iako možda nećete odmah znati pripremiti sva jela koja su pogodna za ovu dijetu, mi vam donosimo plan obroka kako biste mogli bar započeti ovu dijetu.

Doručak

Opcija 1: Omlet sa špinatom, gljivama i feta sirom te keto kafa. Ovaj doručak dobar je izvor bjelančevina i zdravih masti, koji će vas zadržati sitima.

Opcija 2: Čaša mlijeka i nezaslađen jogurt s nekoliko malina, chia sjemenki i oraha.

Ručak

Opcija 1: Pečeni losos s brokulom. Losos ima visok nivo bjelančevina, a brokule su bogate vlaknima.

Opcija 2: Stefanski predlaže salatu sa suhim mesom, avokadom, sirom i nekoliko kriški paradajza.

Opcija 3: Dobar izbor bit će i salata od kockica piletine ispečene na žaru, kriške suhog mesa, malo sira, paradajza, brokule, nekoliko badema ili oraha.

Večera

Opcija 1: Napravite salatu od pilećih prsa, suhog mesa i parmezana. Ova salata bogata je proteinima i savršeno jelo za kraj dana. Salatu možete preliti prelivom od maslinovog ulja i punomasnog sira.

Opcija 2: Ispržite faširano meso s lukom, a potom dodajte paradajz sos. Ovo jelo možete poslužiti s tikvicama koje ste prethodno ispržili na maslinovom ulju.

Opcija 3: Pečena piletina poslužena s patlidžanom, tikvicama i nekoliko kriški paradajza bit će također pametan izbor za kraj dana.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: