Komentari (61)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Jelen trci po polju nosi papagaja.
Onaj ko sa posebnom pažnjom prati "vijesti o gradnji puteva" u BiH morao je uočiti: - da svi JAVNO LAŽU, najavljuju i obećavaju a gradi se malo ili NIŠTA - da se rokovi uvijek PRODUŽAVAJU - da se vrijednost radova uvijek UVEĆAVA - ono što ostaje isto jeste da puteva NEMAMO. Šta su sve ministri, direktori JAVNO obećavali zadnjih 10 godina KARAULA je trebala biti završena prije 7 godina, tokom prošle godine se JAVNO obećavalo da će sve biti gotovo do kraja 2014. evo sad govore o kraju 2015. PVMaterina LAŽLJIVA.
Pruga Šamac-Sarajevo izgrađena uglavnom lopatama i krampovima i nešto oskudne mehanizacije kroz brdovitu Bosnu dužine 239 km, sa tunelom Vranduk i 8 drugih tunela dužine 2.354 metara, sa mostom na Savi dužine 600m, započeta je 1. aprila a ZAVRŠENA 15. novembra 1947.godine. Znate li koliko su ljudi bili vidoviti pa su u jesen uoči gradnje doveli baštovane čak iz Bugarske da se duž pruge pripreme bašte i u proljeće posadi povrće za ishranu omladinaca i radnika. Pruga Brčko -Banovići, dužine 92 km, započeta je 1. maja 1946 a voz je prošao prugom 7. Novembra 1947. za nepunih 6,5 mjeseci. Nije bilo čestite mastiljave olovke ni papira, električe sijalice, ručnih kolica pa se gradilo i probijiali tuneli a danas u eri vrhunskih tehnologija, teške mehanizacije i nevjerovatnih materijala za gradnju, za 4 pišljiva kilometra treba 10 godina natezanja i 5 godine kobajagi rada. Ali su tada su na čelu bili VIDOVITI i SPOSOBNI ljudi a ne današnji METILJAVCI koji misle samo na SEBE!
Zanima li te rad na 1 web sajtu na kom mozes zaraditi 100-200 dolara mjesecno (2-3 sata rada na dan)? Radi se o sajtu koji se bavi klikanjem na reklame i radom na mini taskovima koji su na engleskom(trebalo bi solidno da znas engleski). Isplata se vrsi tako sto se otvori racun na banci i oni vrse uplate od 2 dolara pa navise. Nema neko fixno radno vrijeme, radis kad imas vremena sajt ne trazi nikakva ulaganja.sajt detaljnim informacijama ,mozes procitati cisto informativno,NAJBOLJI DOKAZ SU HILJADE REGISTROVANIH CLANOVA S NASIH PROStora http://zaraditeodkuce.webs.com/
Zanima li te rad na 1 web sajtu na kom mozes zaraditi 100-200 dolara mjesecno (2-3 sata rada na dan)? Radi se o sajtu koji se bavi klikanjem na reklame i radom na mini taskovima koji su na engleskom(trebalo bi solidno da znas engleski). Isplata se vrsi tako sto se otvori racun na banci i oni vrse uplate od 2 dolara pa navise. Nema neko fixno radno vrijeme, radis kad imas vremena sajt ne trazi nikakva ulaganja.sajt detaljnim informacijama ,mozes procitati cisto informativno,NAJBOLJI DOKAZ SU HILJADE REGISTROVANIH CLANOVA S NASIH PROStora http://zaraditeodkuce.webs.com/
ZAšto, uopšte troše novac na izgradnju puta ka Tuzli kad tamo ionako niko ne ide. Dovoljno je Zenica - Sararjevo - Doboj
Samo idioti mogu izabrati firmu "Strabag" za bilo koji posao nakon svih afera koje prate tu firmu (http://www.seebiz.net/poslovanje/kompanije/ukraden-asfalt-na-sarajevskoj-obilaznici-steta-300-000-km/). Međutim, ako se stvari pogledaju iz malo drugačijeg ugla - tojest, ako se zna da su u "Strabagu", široke ruke da podmažu za dobijanje posla, e onda je to druga priča, onda se Filip Vujev, Damir Hadžić i drugi reketaši, mogu prepoznati u ovoj priči, jer su oni ti koje su "Strabagovci" nagradili i podmazali. Kakav će biti kvalitet puta, da li će u projektu učestvovati bh firme (osim kao fizikaneri - podizvođači), da li će projekat biti završen na vrijeme? KOGA BRIGA, AKO SE STAVE PARE U PADŽE, NE MORAJU NIKAKO NAPRAVITI CESTU (BAŠ KAO I FANTOMSKI AUTOPUT Banja Luka - Gradiška)!
Masala 4 i po km 50 miliona...pa kod komunjara nema kilometra ispod deset miliona...ko da asfaltiraju puteve preko himalaja :-),i to samo asfaltiraju jer su svi ostali poslovi zavrseni prije njih...i to maksimala 80 na sat :-)
ma vozamo se jer nemamo kuda drugo...a ono i nisu putevi nego ceste obicne...one komunjare sto pominjes nisu nijednog km autoputa kod nas izgradili tako da je bolje ne pominjati ih...nego je poenta sto je km 10 miliona...ni tunela ni mostova...i sto svaki kilometar uzdignu do nebesa ko da su ne znam nesta napravili...80% posla za ovo se uradilo ranije...
Hocemo li opet mi moci nesto birat kako ce izgledat ?
Pa kad vec prave iznova sto ne naprave autoput, isti je k... da li se zaduzili 50 ili 100 miliona. Kad vec tu mladez toliko zaduzujemo pa da im onda dobro ostanemo u sjecanju.
Kako napredujemo u izgradnji cesta kad zavrsimo sve ceste i famozni VC koridor ljudi ce vec izmislit leteca auta pa dokad zivit ovako dokad dje lec dje zaspat sta jest ?????????????
Skratice put iz zleTu do jevaSara za 2 minute i 47 sekundi i 13 stotinki
Raspodjela 50mil KM, za 4KM asfalta: Lagumdžiji, Budimiru, Lijanoviću, Čoviću, premijeru TK,... 40mil, za izvođača radova 4mil, 4 mil za materijal, 1 milijon za razne štele i 1 milijun za plaće radnicima na crno.
Kod nastavnice Hasibe u Puračiću, što pitaš?
4 i po kilometra 50 miliona maraka, šta to umjesto asfalta dijamante stavljate?
Pročitaj ponovo tekst...u planu je izgradnja 4 mosta i jednog tunela od 900m. "Projekt obuhvata izgradnju dijela ceste u dužini od 4.246 metara, i to četiri mosta ukupne dužine 675 metara, tunel Karaula dužine 902 metra i 2.669 metara trase."
jesi ti meni pepi, sve to sračunaj, opet nema šanse 50 miliona potrošiti šta ti je bolan :S
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
sve pare švabi odoše.... bože dragi....milioni odoše iz ove zemlje....milioni koje ću ja morati da vraćam.... kontam da dam otkaz i da i ja tražim posao u administraciji....kad je zaposleno već 180.000 mogu valjda i ja....:) nema od bih ništa....system je uspostavljen za izvlačenje para...i nije to samo cesta, nego i rude i drvo i pamet i svašta još nešto
samo se zaduzuju...mmf, erbd, eib, komercijalne banke.....kad da ocekujemo oficijelni bankrot?
80 km/h...tj. na bosanskom circa 130, ili?...