Onaj ko sa posebnom pažnjom prati "vijesti o gradnji puteva" u BiH morao je uočiti: - da svi JAVNO LAŽU, najavljuju i obećavaju a gradi se malo ili NIŠTA - da se rokovi uvijek PRODUŽAVAJU - da se vrijednost radova uvijek UVEĆAVA - ono što ostaje isto jeste da puteva NEMAMO. Šta su sve ministri, direktori JAVNO obećavali zadnjih 10 godina KARAULA je trebala biti završena prije 7 godina, tokom prošle godine se JAVNO obećavalo da će sve biti gotovo do kraja 2014. evo sad govore o kraju 2015. PVMaterina LAŽLJIVA.
Pruga Šamac-Sarajevo izgrađena uglavnom lopatama i krampovima i nešto oskudne mehanizacije kroz brdovitu Bosnu dužine 239 km, sa tunelom Vranduk i 8 drugih tunela dužine 2.354 metara, sa mostom na Savi dužine 600m, započeta je 1. aprila a ZAVRŠENA 15. novembra 1947.godine. Znate li koliko su ljudi bili vidoviti pa su u jesen uoči gradnje doveli baštovane čak iz Bugarske da se duž pruge pripreme bašte i u proljeće posadi povrće za ishranu omladinaca i radnika. Pruga Brčko -Banovići, dužine 92 km, započeta je 1. maja 1946 a voz je prošao prugom 7. Novembra 1947. za nepunih 6,5 mjeseci. Nije bilo čestite mastiljave olovke ni papira, električe sijalice, ručnih kolica pa se gradilo i probijiali tuneli a danas u eri vrhunskih tehnologija, teške mehanizacije i nevjerovatnih materijala za gradnju, za 4 pišljiva kilometra treba 10 godina natezanja i 5 godine kobajagi rada. Ali su tada su na čelu bili VIDOVITI i SPOSOBNI ljudi a ne današnji METILJAVCI koji misle samo na SEBE!
Prikaži sve komentare (61)