Šta pijemo i jedemo
59

Bosanci i Hercegovci u 2019. godini popili 133 miliona šoljica Nescaféa

I. P.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Dinko Jurišić, voditelj prodaje kompanije Nestlé za Bosnu i Hercegovinu u razgovoru za portal Klix.ba otkrio je zanimljive detalje poslovanja ovog svjetskog proizvođača, poziciju u BiH i planove za budućnost.

Nestlé je tržišni lider u Bosni i Hercegovini kada je u pitanju instant kafa i kulinarski asortimani. Naime, šest od 10 kupljenih instant kafa je Nescafé, a četiri od 10 kupljenih majoneza je Thomy.

"U kategoriji instant kafe vodeći smo s brendom Nescafé, sa 61,6 posto, te u kulinarskoj kategoriji majoneze, s brendom Thomy, s 42 posto. Pored ovih, Nestlé je visoko pozicioniran i u nekoliko drugih kategorija. Tako smo na drugoj poziciji u kategoriji začina sa brendom Maggi, s 7,9 posto, te na trećoj poziciji u kategoriji juha, s istoimenim brendom", objašnjava Jurišić.

Kada smo već kod kafe, u svijetu se svake sekunde popije više 5,5 hiljada šoljica Nescafé. I bh. potrošači su, naravno, ljubitelji kafe, a prema zadnjim istraživanjima, više od 93 posto populacije iznad 16 godina barem ponekad pije neku vrstu kafe.

"To potvrđuje i činjenica da je u BiH, od početka godine do danas, popijeno 133 miliona šoljica Nescafé kafe", kaže Jurišić za Klix.ba.

Na našem tržištu Nestlé nudi svoje svjetski poznate brendove iz sedam kategorija, a koje potrošači dobro poznaju.

"Na bh. tržištu je dostupan asortiman od više od 750 proizvoda unutar 35 brendova, a od kojih su najpoznatiji Nescafe, Thomy, Maggi, Nesquik, Kit-Kat, Smarties, Lion, After Eight, Purina I Nestle žitarice za doručak i Nestle hranu za bebe", objašnjava Jurišić.

A šta jedemo? Istraživanja su pokazala da bh. potrošači prate globalne trendove kada je riječ o prehrani. Bosanci i Hercegovci žele kvalitetnu hranu i žele znati šta se to tačno nalazi u hrani koju konzumiraju.

"Danas svaki novi proizvod mora sadržavati tri stvari: mora biti ukusniji, zdraviji i održiv za okoliš. To je jedan od razloga zašto Nestlé na globalnom nivou radi na smanjenju udjela soli i šećera u svojim proizvodima, pa smo tako od 2014. godine iz svojih proizvoda uklonili više od 40.000 tona šećera, a od 2012. godine i više od 15.000 tona soli", kazao je voditelj prodaje kompanije Nestlé za BiH.

Kako je objašnjeno, zahvaljujući djelovanju Nestléa u Bosni i Hercegovini zaposleno je više od 100 ljudi.

"Na području Bosne i Hercegovine djelujemo kao kompanija Nestlé Adriatic i direktno zapošljavamo 17 ljudi. U timu imamo 57 posto žena i 43 posto muškaraca, a čak 45 posto zaposlenika čine tzv. milenijalci. Dakako, Nestlé Adriatic u BiH je zapravo mnogo više od ovih 17 ljudi. Samo MCI iz Širokog Brijega, naš dugogodišnji partner koji radi distribuciju Nestlé proizvoda već 9 godina, u tu svrhu zapošljava preko 80 ljudi. Cjelokupnu mrežu prodavača, distributera, vozača i ostalih članova tima koji na svoj način doprinose radu kompanije, samo na području Bosne i Hercegovine, čini nešto više od 100 ljudi. Dakle, mi smo jedan doista veliki tim", kazao je Jurišić.

Nažalost, kada je riječ o BiH, Nestlé trenutno u planu nema otvaranje novih proizvodnih pogona.