Posao
0

Pet ideja za bolju organizovanost

Sarajevo-x.com
Kako biti organizovan jedno je od osnovnih pitanja koja muče mnoge zaposlene. Ali jednom kad uspostavite sistem rada, bolju organizovanost bit će mnogo lakše održati. Često vas pozivaju na sve strane, prekidaju, morate provjeravati druge i konstantno dobijate nove projekte? Istraživali smo kako biti uspješan i sve uraditi na vrijeme.

Obratite pažnju

Toliko je stvari koje nas stalno ometaju da postane veoma teško usredotočiti se na jednu. Zato nastaje haos. Bitno je na sekund ili dva obratiti pažnju na to šta radimo i šta bismo trebali raditi. Držite se svog kalendara, plana rada i bilježite zadatke koje imate. Na taj način spriječit ćete eventualna ometanja i ostati "na svom putu".

Razvrstajte projekte

Mnogima se dešava da moraju obavljati više zadataka u isto vrijeme, pa su često zbunjeni i zatečeni. Zato odvojite jednu ladicu ili policu za projekte koji su na čekanju. Poredajte ih prema rokovima kad trebaju biti završeni. Na taj način imat ćete jedan po jedan posao da uradite, a to će umnogome poboljšati vašu produktivnost.

Napravite prostora

Dešava se da nemamo dovoljno prostora oko sebe ni da stavimo jedan jedini papirić. Iskoristite svoju kreativnost. Nabavite zakačkice kojima ćete određene stvari postaviti oko sebe, a ne na svoj radni sto. Tako ih nećete izgubiti, a ispred sebe ćete moći držati samo jedan projekat.

Uštedite vrijeme

Trošenje nekoliko minuta na organizaciju nije uzaludno. Pa čak i ako to znači rad izvan radnog vremena. Pet minuta nakon posla koje provedete slažući stvari koje su se nagomilale tokom dana isplatit će se već sutra ujutro kad ponovo dođete na posao. Isto tako, napravite listu stvari koje morate uraditi sutra. Olakšat ćete sebi svakodnevni stres.

Bacite nepotrebno

Kako bi vam bilo lakše pri radu, jedna od ideja je i da označite dokumente. Neka oni koji su hitni imaju oznaku 'hitno' ili crvenu naljepnicu. Takođe, ne čuvajte papire koji vam ne trebaju. Nakon što jedan projekat završite, ne ostavljajte ništa što vam neće ponovo trebati. Pravilo je: ako niste upotrijebili taj papir u zadnja tri mjeseca, najvjerovatnije ga nikad i nećete ponovo trebati. Čuvajte samo one dokumente koje ne možete ponovo izvaditi.