Oporavak tržišta novih vozila, iako su polovnjaci s Euro 5 dizelima nepresušan interes kupaca
Navike i praksa na tržištu novih i polovnih automobila se ne mijenjaju. Od ukupno 9.657 prvi put registrovanih vozila u aprilu, što je novi rekord tržišta, samo njih 14 posto su bili novi, dok su 86 posto bili korišteni automobili.
Više od 40 posto uvezenih i prvi put registrovanih polovnih vozila u četvrtom mjesecu stari su u prosjeku više od 13 godina. I dalje najviše uvozimo euro 5 dizele iz 2011. godine, prema ustaljenoj navici, mahom s TDI oznakom.
Ipak, s porastom tržišta rasla je i prodaja novih automobila. Od 1.362 nova vozila u aprilu opet se najviše trgovalo u salonima Škode, Toyote, Volkswagena, Renaulta i Dacije. Benzinci su već preuzeli kormilo nad dizelima, kojih ustvari sve manje ima u ponudi.

Zahvaljujući flotnoj prodaji, Dacia se vratila na šestu poziciju. Novi Duster je odigrao ključnu ulogu sa 74 registrovana primjerka, što je drugi najbolji pojedinačni rezultat prošlog mjeseca nakon nove dominacije Octavije koja je pronašla put do 138 novih kupaca. Octavia ove godine čini skoro polovinu ukupne Škodine prodaje. Češka marka je bezuslovni lider sa udjelom od 20 posto, što znači da je svako peto registrovano vozilo i ove godine nosi Škodin znak.
Dolaskom ljepšeg vremena i procvata turizma, probudile su se i rent-a-car agencije. Najveću pažnju "sezonskih" modela privukli su Renault Clio, Citroen C3, Toyota Corolla i Toyota Yaris Cross.

Ništa novo, ali na pomen marke Hyundai samo jedan model je najčešće predmet želja novih kupaca. Tako je novih 48 primjeraka Tucsona uglavnom završilo u rukama fizičkih kupaca. Zato i ne čudi što je ovo nepobjedivi model na tržištu C SUV segmenta već godinama zaredom, a od 209 registrovanih Hyundai modela u četiri mjeseca, čak 162 su bili Tucsoni. U procentima to je 77,5 posto.
Audi uvjerljivo predvodi interes kupaca u premium segmentu. Ovogodišnji rast marke iz Ingolstadta je veći od 36 posto.
Od kineskih marki prvu veću prodaju je napravio DFSK, odnosno SUV modeli velikog proizvođača Dongfeng. No, Chery se promovisao kao marka s najvećom prodajom zahvaljujući ulaganjima u prodajno-servisnu mrežu i veoma privlačan cjenovni raspon najvećeg modela Tiggo 8 Pro, koji se najbolje i prodaje.

Jeep je do sada bio neprimjetan. Dolaskom Avengera interes je počeo da raste, mada su cijene u startu bile neprivlačne. No, uz prodajnu akciju i psihološki prilagođenu cijenu od 36.990 KM uz akcijsko finansiranje, najmanji Jeep model je već u aprilu privukao 13 novih kupaca.