Spomenem kćerki "Hidrogen", a ona pita "Šta ti je to"? Ja se zbunim i odgovorim kontra-pitanjem: "Kako ne znaš šta je Hidrogen, a drugu godinu imaš Hemiju?", a onda se ona zbuni i kaže "Pa ne znam, nismo učili.." Tu se već zainatih "Oznaka elementa "H", moraš znati?.." "Formula vode, moraš znati?" a ona kaže "aaaa pa znam Vodik!" Ja u šoku i pitam je "jel' to vi stvarno učite samo po jedan naziv hemijskih elemenata" i zatražih da vidim Mendeljejevu tablicu, kad ono stvarno bi kako dijete kaže. Kisik nije ni Oksigen, ni Kiseonik, nego je samo Kisik, a ona oznaka "O" je slučajni hir... Džaba joj svo znanje, organske i neorganske hemije, formula, kada ona neće znati koji je element, ako joj neko postavi tekstualno pitanje sa drugim nazivima, jer je nastavnica ispravlja ako ne kaže striktno propisani naziv.. Dakle ili ću joj ja proširiti neke horizonte ili za njih neće ni saznati.. Obrazovni sistem? ..daleko je ovo što mi imamo, od samog pojma "sistem"
Prikaži sve komentare (20)