Komentari (75)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
OVI IZ NEMILE PRAVI SPECIJALCI - Ne znam samo zašto im se toliko ugađa?! Pa i Tuzlacima treba 120 kilometara do izlaza na autoput
A koja je razlika sto Sarajevo ima izlaz na autoput, ali koji ne vodi nigdje. ?
Uz duzno postovanje, ali ne moze svako selo da ima prikljucak na autoput. Prema zadnjem popisu Nemila ima 2.500 stanovnika. Ne trosite pare na gluposti!. Do sjevernog izlaza kod Zenice je 15-ak km nije daleko. Ne glupirajte se!
I to naglasiti 15tak km otvorene, jako solid e magistrale sto se predje za 10tak minuta jer se lagano vozi 90.
Jesam li ja dobro shvatio? Ovaj dio je već uveliko u gradnji, spominju se rokovi, a još se ne zna da li će biti petlja, tunel i ostalo. Mi stvarno nismo normalni.
Nemila kao mjesto broji oko 2500 ljudi po popisu, tu se nešto i nadozidalo, ima i okolnih sela. Izgradnja priključka, tj njegova opravdanost baš tu je upitna, ali realno imamo i manjij mjesta zbog kojih se pravio priključak. Pravi problem je što se u 2023oj planiraju naplatne kućice sa ljudima umjesto vinjete ili e-taga.
Nemila nije mjesto kojr ima i okolnih sela, Nemila je selo haha
...ovdje neko treba biti dobar za zemlju koja ce se kupiti za izgradnju petlje? Je li to kvaka?
Nemila sa okolinom ima sigurno preko 10 hiljada stanovnila. Koliki tokmak-ekspert trebas biti, pa ne planirati prikljucak na autoput tolikom broju stanovnika? :-)
Pogledaj Hadžiće i priključak u Tarčinu, iako samo zbog posla stotine auta svako jutro ide iz Hadžića za Sarajevo.
Sve je to kod nas dnevna politika, a što se tiče pruključaka, neka odu u Njemačku ili Francusku, svako manje mjesto pored kojeg prolazi autoput u razumno kratkom vremenu može doći do priključka i dalje ide autoputem. Samo kod nas zavisi hoće li dobiti SDA, čiji glasači su u ovom mjestu, a ne stvarna potreba. To se vidjelo i sa Hadžićima koji imaju priključak u Tarčinu (?!), a vjerovatno će slično biti sa Jablanicom (SDP utvrda) ako na vlasti ne bude SDP.
kad seljacici odlucuju...zatonam je i ovako
magistrala do ukljucenja koje nije dalrko na auto put je jako dobra i vozi se dobrim dijelom 80kmh. ne zelim da se poreski novac trosi na gluposti bolje spojiti bosnu bolje nego trositi na petlje za sela
ma kakva petlja u selu, ako bude potrebe moze se dograditi kasnije. ovo bi znacilo svakih par metara 100kmh ogranicenje i za stanovnike nemile. seljacka psola. ja koji placam porez ne zelim da svako selo ima ukljucenje
i ja moram voziti do ukljucenja al onda fino vozim 130kmh vecim dijelom. petlje su skupe i mislim da se poreski novac moze bolje potrositi npr na spajanje tuzle ili bihaca
iskreno ne zanima me sta gradjani nemile zele zna se ko vecinu poreza uplacuje za te putove a to su gradovi. ne kazem da nemila nije bitna ili neko selo al de budite razumni, za razvoj zrmlje treba sto prije gradove spojiti. Petlje mozemo kasnije graditi
Da je 15 hrvatskih kuća u Nemili - isključenja bi bilo, ali naselje sa 15 hiljada Bošnjaka (sa okolnim selima) - ma šta će to njima - neka kruže okolo.
Za ovo jeczaslužna politika pariteta, a ne broj hrvatskih kuća u nekom mjestu. HDZ je osigurao priključak u Lepenici, te fokusirao prioritet izgradnje na fragmente puta (i okretao ih i prilagođavao) mjestima gdje ima svoje glasače. Opet ponavljam, to je zbog političke odluke da se uspostavlja paritet u vidu investicija, 50-50 na razini FBiH, koliko god očigledno bilo da je nepravedan
NEMILA - SAMO SVE BLOKIRAJTE DOK SE NE ODOBRI PETLJA. SLIČNO JE S AUTOPUTEM ZA TARČIN, NISU OSTAVILI PETLJU ZA VELIKO MUSLIMANSKO NASELJE RAKOVICA - PA LJUDI MORAJU KILOMETRIMA KRUŽITI DA BI IZAŠLI NA AUTOPUT.
Samo neka se razvlači, ne treba da odlučuje struka, to je previše brzo. Sabur.
Svaka selendra hoće posebno izlaz/ulaz na autoput. Nemilska regijavtreba imati ali u samoj Nemili ne. Dosta pogodnije je nizvodno u Topčić Polju, što bi bio zajednički izlaz za Nemili, T polje, B Hab i sela oko Bistričaka
NEMILA - SAMO SVE BLOKIRAJTE DOK SE NE ODOBRI PETLJA. SLIČNO JE S AUTOPUTEM ZA TARČIN, NISU OSTAVILI PETLJU ZA VELIKO MUSLIMANSKO NASELJE RAKOVICA - PA LJUDI MORAJU KILOMETRIMA KRUŽITI DA BI IZAŠLI NA AUTOPUT.
Put je dobio izlaze za Tarčin i Lepenicu zbog dogoovra HDZ-a i SDA. Oboje imaju glasačke utvrde tu i tako su i okrenuli put. Kas pogledaš, put ne zaobilazi samo Rakovicu, nego i mnogo veće i privredno daleko bitnije mjesto - Hadžiće, po kome općina i nosi ime. Pores ovoga, svi koji idu iz Sarajeva i turisti koji idu na more, moraju dodatno voziti više kilometara puta koji je bio i teži i skuplji ovoj drugoj alternativi.
Da je 15 hrvatskih kuća u Nemili - isključenja bi bilo, ali naselje sa 15 hiljada Bošnjaka (sa okolnim selima) - ma šta će to njima - neka kruže okolo.
Pa imaju magistralu… kako do sada živite i kuda vozite?!?
Da ga barem hoćete koristit.. Opet ćete radi uštede ići mimo autoputa.. Što razumijem
Izmjena = PLJAČKA. !!!
Vidim kao nešto nam nije pravo što se o tom odlučuje. Kao krivo nam ako dobije izlaz na autoput. Bošnji iz jednog sela krivo što će drugo selo dobit ulaz na autoput.