Komentari (0)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Poslije nekoliko automobila iz VW koncerna sada vozim novu Hondu Civic i nikada, nikada, nikada vise ne kupujem nista osim Honde....iz vise razloga. Brat me je dugo pokusavao nagovoriti, on je imao stari model Honde Civic (1.6 ESi iz '95), koju je kupio novu i vozio do pretprosle godine, napravio joj 176 hiljada km. Elem, mozda dodje i sretni dan kada budem imao love za S2000.
Koliko para toliko i muzike
e pa prodajem rakiju ti stvarno nemas pojma o autima to je kao prvo . Kao drugo nikog nisam prozivao DEBILOM . Kao trece za tvoju informaciju godinama sam radio za BMW, i vjerovatno znam nesto vise o njima nego sto ti sanjas.Savjetujem ti kao i svim DOBRIM prijateljima ne kupuj ga .Kao cetvrto ja licno sam kupova i vozio Audija ili Hondu koji su mnogo bolje uradjeni (mislim na serijska vozila)-a moj nik TOYOTA je cisto iz zeze . Uostalom mislim da nema potrebe da ti se vise obracem,radi sta hoces i budi SRETAN!
ma ova honda je ekstra a vi pricajte sta god hocete.. a za ovoga eksperta svako ima svoj ukus.. sto malo ne tromije auto ako je kvalitetnije i manje se kvari a ja mislim po bosni da ni ovo cudo nemozes iskoristiti 10% prema tome daj ti meni boze da ovako nesto provozam .. :)
Mojne Tisra, TL A-Spec je koncept vozilo. Medjutim, vozio sam novi TL i mogu ti reci da se radi o standardnoj Acuri odnosno samo velikoj Hondi. Kvalitet nije upitan, a ni popularnost na americkom trzistu. Medjutim, po performansama se ne moze mjeriti sa novim BMW Serije 5 plus sto daje osjecaj tromosti u voznji. Od istog problema pati i Lexus te, u nesto manjoj mjeri, Infiniti. Inace ovaj koncept je test da se vidi ima li smisla kopirati BMW (M) i Mercedes (AMG), te u manjoj mjeri Audi (RS), sa stvranjem specijalne sportske serije Acura modela.
Halo Mac OS X sta ti seres. "Samo zato sto vozilo izgleda "nabildano" i ima snazan motor ne znaci i da pruza uzitak u voznji" a jesi li ga to ti vozio zivota ti ! Strucnjak ohladi na komentarima. Auto je do jaja !
joj sto ne podnosim ove japanske prdljivce honde, nissane, toyote...
jesi ti meni lud toyota.... "bmw je obicna karina"... sto nemogu ja vakih debila... sebi fino u garazu, pa sklopi macchinu, kosto je i lambo uradio brate, pa onda seri....
Mr. Mac slazem se sa tobom ,al ne u potpunosti. AudiRS6 je fakat bolje auto, al BMWje obicna karina! Prvo to je kopija (Neuspijela)Lexsusa 200 (usput svi znamo lexus je TOYOTA),drugo od svih Njemackih kompanija BMW je najbolje skonto sta znaci imidz , trece svi znamo sta znaci elektronoka za nova auta-e pa to nije nista BMW kao ni ti dizajn , kao ni unutrasnjost , ....jednom rijecuju Car..a!
U poredjenju sa BMW M5 ili Audi RS6, radi se o izuzetno penzionerskom vozilu. Samo zato sto vozilo izgleda "nabildano" i ima snazan motor ne znaci i da pruza uzitak u voznji. Acura i lexus su do savrsenstva doveli pravljenje kvalitetnih i potpuno tromih i dosadnih vozila.
majketi experte sto bi ovako nabildano auto bilo dosadno za voziti???????????
Acura TL je zasnovana na produzenoj verziji Hondine platforme koja se u osnovnoj verziji korsiti za americku verziju Accorda te u skracenoj verziji za Accrord za europsko i japansko trziste kao i za neke druge modele koji se prodaju na trzistima Japana i drugih azijskih drzava. Inace Acura TL se smatra vozilom u klasi BMW Serije 5, Audija A6 i Mercedesa E Klase. Kad smo vec kod toga, kvalitet je neosporan kao i performanse (ovisno o verziji), ali TL je, kao i svi ostali modeli Acure (s izuzetkom NSX i, u mnajoj mjeri, RSX) dozlaboga dosadna za voziti.