Komentari (14)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ako se ne varam ustvrđen je čitav niz propusta, od iznenadne promjene pilotskog tima na 15 dana prije kobnog leta, do vremenskih uvjeta koji su se "naglo" promijenuli, a koje piloti kako se navodi nisu "ozbiljno shvatili", preko nedostatnih i previše rutiniziranih pregleda stare letjelice pa do čitavog niza nesretnih okolnosti, među kojima postoji mogućnost da visinomjer nije precizno odredio položaj letjelice itd itd. Samo reči da je pilotska greška je uistinu jako, jako brzopleto, ako ne i tendenciozno, pa se onda nije čuditi što postoji i čak nekoliko paralelnih teorija.
Da, da pilotska greška, pilot je pogriješio što je ušao u avion star 50 godina!
Odnekuda većina ljudi misli da se avionom upravlja sa zemlje... odnosne kontrole letenja... osim što sprečavaju sudare zrakoplova, kontrolori leta pomažu pilotima prosljeđujući im informacije i savjete koji su važni za let. U principu sve je na pilotu.... Momci su nekada bili vojni piloti, višak samopozdanja, poznavali su MO aerodrom.... U prvom izvještaju je pisalo da nisu slijedili važeću rutu za slijetanje, koristili su neku predratnu... U svakom slučaju tragedija i gubitak....
Francuski prpadnici SFOR-a su tvrdili da neznaju gdje je pao avion http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/3136/dosje_sb_sramna_uloga_francuza_u_smrti_predsjednika_trajkovskog.html Dok mještani stolačkih sela tvrde suprotno https://www.mail-archive.com/[email protected]/msg16224.html
10 GODINA IM JE TREBALO DA USTANOVE . WTF
Vjerovatno nikada nećemo saznati okolnosti pod kojima je poginuo predsjednik Makedonije, ali da mnogo toga ne štima to je i malom djetetu jasno. U prvom redu imam u vidu ponašanje prpadnika SFOR-a.
Upravo tako luna. Nejsno je ponašanje kontrole leta čiju su funkciju u to vrijeme obavljali francuski prpadnici SFOR-a, a koje su posle nesreće ekspresno povukli nazad u Francusku.
Jedine "pilotske greske" su sto su ikako bili u tom avionu.
de ba vise bilo proslo
Brzo su riješili slučaj nema šta.
Pa slučaj je davno i rješen.... Revizija je nastupilam kada je tamo neki makedonski advokat i zastupnik porodica žrtava Ignat Pančevski, "ustvrdio "da su Trajkovski i njegovi saradnici brutalno likvidirani, da je avion oboren projektilom, a da je nakon pada aviona "određena vojna jedinica došla na lice mesta i poubijala putnike koji su preživeli pad, palivši ih napalmom"..... Advokat je ćak tvrdio da raspolaže video-snimkom na kojem se jasno vidi da je avion napadnut. – Taj snimak je jasan i nedvosmislen. Na snimku se iz ptičje perspektive vidi kako avion koji leti iznad ‘kingera’, ispaljuje projektil koji udara u levo krilo aviona. To objašnjava zašto je avion u jednom trenutku skrenuo s puta. Potom, vidi se kako avion pada i udara u zemlju. Takođe, na snimku se vidi kako avionu prilaze vojni helikopteri i iz njih izlaze vojnici. Ne vidi se čiji su, ali zna se koja je vojska tada bila tamo. Potom dolaze i vojna vozila. Vojnici nose aparate iz kojih izlazi plamen.....
Sve je to tvrdio Pančevski, razvijena je žestoka medijska histerija, što je obnovilo istragu.... Vidi se da nema nikakvih novih "spektakularnih dokaza" a Pančevske i druge kovače "teorija zavjera" treba goniti i krivično, jer to stvarno uznemirava ljude i javnost.... Neka sada on plati čitav 2-godišnji rad nove međunarodne komisije, koji je koštao 160.000 Eura.....