Komentari (65)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Konduktera za predsjednika!
Odgovor @željo-i, Da zaboiravio sam i to kazati. Naime u stanici Alipašin Most se zaustavlja samo lokalno putnički vozovi (za Konjic i Zenicu) radi prihvata putnika i tu nema putničke blagajne. Također u stajalištima gdje ne postoji nikakva infrastruktura pa tako ni blagajne i u tim stanicama se zaustavlja samo putnički vozovi/vlakovi. Putnik će \"kupiti\"voznu kartu kod konduktera u vozu. Također, u mnogim stanicama putnička blagajna radi negdje u dvije smjene (stanice sa večom frekvencijom, npr. Sarajevo, Mostar,Zenica...) a u večini slučajeva samo jednu smjenu i to od 06:00 do 16:30 sati. Poslije zatvaranja blagajni u nekim stanicama ulogu blagajnika preuzima otpravnik vozova dok u nekim tu ulogu niko ne radi tako da putnik kupuje voznu kartu u vozu kod konduktera. Nadam se da si zadovoljan odgovorom.
Nije istina da izdaju karte na stanicama.Ja sam lično tražio na stanici Alipašin Most da kupim kartu ali mi je blagajnik rekao da je kupim u vozu.
jesi nabubo..dobices 5 garant!
Još nešto. Na osnovu Zakona o privrednim društvima željeznica je registrirana kao: JP Željeznice FBiH,d.o.o.Sarajevo. Večinski vlasnik oko 91,8% je Vlada FBiH dok je privatizirano (dioničari) oko 9,20%. Za očekivati je donošenje novog Zakona o željeznicama i tada se ulazi u posao \"prestruktuiranja\" željeznice. Naprimjer, postojat će Holding na čelu, Društva: infrastrukture, teretni saobračaj, putnički, vuča itd... E sada o mitu! Zamislite da ste Upravitelj putničkog saobračaja. Imate saznanja da vas kondukteri \"podkradaju\"! Ma naravno, vi će te se tako organizovati da nikada nečete dozvoliti putniku da uđe u voz bez vozne karte. Znaći stvar je organizacije prihvata i otpreme putnika, jer kako sam gore naveo, kondukter stoji pred vozom. Također morate shvatiti da je kondukter vozopratioc i brine o sigurnosti tokom cijele vožnje voza. Brine se o ispravnosti iventara kola, blokadi vrata,eventualno izbijanju požara,osluškuje zvučne signale vučnog osoblja itd.
Pozdravljam Lunu od 07.10.2010.05:55. Izgleda da se prikazuje u stilu stvarnog pokajnika. Ukoliko sta dali mito kondukteru (kažete da ste se prevezli vozom jučer) a ovaj primio i vi sada javno prijavljujete izvršenje ovog krivičnog djela, onda se ovo djelo naziva \"stvarno kajanje\". Zašto ste došli u takvu situaciju kada ste lijepo mogli kupiti voznu kartu na putničkoj blagajni? Bit će opet ono\"pa malo da uštedim jer znamo kakav je socijalni status studenata\"! Poštovana \"Luna\". Zamislite (zamislimo da ste stvarno student) da Vi pred cijelim amfiteatrom izvadite 100,00 KM-ova i dajete profesoru (predavaču) \"na kafu\" jer imate kod njega ispit?????????????????? Naravno da za takvo djelo (ukoliko imate namjeru to učiniti) nesmije znati ni crna zemlja. Recimo da ste to učinili i odjednom se pretvarate u \"pokajnika\" i svima ispričate. Svašta!!!!!!!!!!!!!!! Faktički oboje ste u djelu aktivnog podmičivanja i oboje možete krivično odgovarati. Ma više neznam šta bi rekao.
Svjedoci ste (mislim na putnike koji učestvuju u ovoj rubrici) da vas kondukter pozdravi i zamoli za pregled vaših voznih karata. Primjer, vi se javite da nemate v.kartu i kažete gdje želite putovati. Kondukter, u večini slučajeva pošto zna kolika je cijena, odmah izjavljuje cijenu prevoza i uzima potrebni blok sa voznim kartama kako bi vama ispostavio v.kartu. E tada nastupa ono najgore. U večini slučajeva spriječavate službenu osobu na zakonito vršenje službe u stilu: eto čiko nisam stigao-gla kupiti kartu; neću vam platiti one tri marke; nisam baš pri parama pa ako mi možete sada oprostiti uzmite ovo na kafu (kavicu); hajde bogati dobro meni i vama itd,itd... Ovo djelo se može nazvati \"aktivno podmičivanje\" iako kondukter nije primio mito. Međutim ukoliko uzme mito djelo se naziva \"nepravo aktivno podmičivanje\" Ukoliko ima tu i posrednika (kao što stoji u tekstu od strane dotične gospođe)) djelo se naziva \"pravo aktivno podmičivanje\"
Da li ste znali da kondukter nije blagajnik na vozu? Blagajna se nalazi u zgradi stanice.Ima stanica gdje otpravnik vozova (prometnik vlakova) izdaje vozne karte, (jer u toj stanici nije sistematizovano radno mjesto \"putničkog blagajnika\") samo u onim slučajevima kada ne predstavlja opasnost ugrožavanja želj.saobračaja. Primjer stanica Žepče. Kondukter isključivo vrši DOPLATU u vozu i to: doplata za prelaz u voz višeg ranga (iz putničkog u brzi voz), korištenje 1.razreda, naplata za unos prekomjernog prtljaga, bicikla i mopeda, produženje putovanja, izdaje razne potvrde za prekid putovanja, neiskorištenost 1.razreda, potvrdu za manje zaračunati iznos, zloupotreba vozne karte gdje oduzima zloup.v.kartu i izdaje novu, oduzima sumnjive legitimacije izdaje potvrdu i naplačuje v.kartu itd, itd... I tek onda kada zatekne putnika bez vozne karte, a ovaj se prijavi kondukteru, naplačuje se redovna prevoznina sa dodatkom od 3,00 KM.
Svaki putnik namjernik ako planira da koristi usluge željeznice, prva i osnovna stvar je da se raspita za moguču vezu i ako mu odgovara svakako će kupiti voznu kartu. Napominjem da cjenovnik voznih karata nije mjenjan od 2006 godine kada je litar nafte bio 1,05 KM. Znači da željeznica dozvoljava putniku iskoristiti njegovo pravo na kretanje (putovanje) ali je obaveza putnika da kupi i voznu kartu. Kondukteri su pred vozom (u polaznoj stanici) i susretljivo prihvataju putnike i ukoliko su slobodni pomaže unos prtljaga ili daje potrebnu informaciju. U prolaznim stanicama kondukter nema pojma šta ga sve očekuje jer se o tome brinu stanični radnici. Ako je učinjen propust u prihvatu putnika u polaznim, odnosno prolaznim stanicama šta treba očekivati od konduktera? Da stane među \"rulju\" i dozvoli ulaz samo onim putnicima koji imaju voznu kartu.Kondukter ne može kontrolisati 12 vrata vagona, svi ulaze i kada otpočne sa radom, hrkljuš.
Isla sam opet juce vozom i ista stvar,dzaba mi ovdje raspravljamo,sekiramo se a odgovorni za ovo nam se smiju.
\"Riko\" je napisao jedini nesto konstruktivno...uistinu, ovo je lako prekinuti. potrebno je samo onemoguciti doticnim da prodaju karte i gotovo.
potpisujem
Ako si fukara onda idi bicklom na fax...nije duzna Zeljeznica da te skoluje, nego tvoji roditelji. To sto oni nisu u stanju da te finansiraju je njihov problem. Cijenim ja tvoj motiv da se skolujes, ali ako je to izvan tvojih mogucnosti ne potkradaj druge.
da imas bilo kakve skole mozda bi i radio. dosta mi je vise vas nepismenih i polupismenih koji stalno nesto kukate, nema para, jadni vi...a cim ste se dokazali u zivotu? Sta ste vi posteno uradili da podignete vlastiti standard? Muka mi je od vas. I onda se pojavi normalna osoba kojoj smeta ovo sto se desava..i navala vasih priglupih komentara \"nema drzave\" - pa nije kondukter drzava, a ovdje je o njemu rijec. O nepostenju individualca, koje podrzavaju gradjani radi vlastite dobrobiti. Strasno...nije mi jasno kako se ne stidite takvih komentara.
Dobro Dodo rece-dok mora...hahahahahahahahaha...neželjena i nametnuta frankenstajn tvorevina....