Još nešto.
Na osnovu Zakona o privrednim društvima željeznica je registrirana kao:
JP Željeznice FBiH,d.o.o.Sarajevo. Večinski vlasnik oko 91,8% je Vlada FBiH dok je privatizirano (dioničari) oko 9,20%.
Za očekivati je donošenje novog Zakona o željeznicama i tada se ulazi u posao \"prestruktuiranja\" željeznice. Naprimjer, postojat će Holding na čelu, Društva: infrastrukture, teretni saobračaj, putnički, vuča itd...
E sada o mitu! Zamislite da ste Upravitelj putničkog saobračaja. Imate saznanja da vas kondukteri \"podkradaju\"! Ma naravno, vi će te se tako organizovati da nikada nečete dozvoliti putniku da uđe u voz bez vozne karte. Znaći stvar je organizacije prihvata i otpreme putnika, jer kako sam gore naveo, kondukter stoji pred vozom.
Također morate shvatiti da je kondukter vozopratioc i brine o sigurnosti tokom cijele vožnje voza. Brine se o ispravnosti iventara kola, blokadi vrata,eventualno izbijanju požara,osluškuje zvučne signale vučnog osoblja
itd.