Svjedoci ste (mislim na putnike koji učestvuju u ovoj rubrici) da vas kondukter pozdravi i zamoli za pregled vaših voznih karata. Primjer, vi se javite da nemate v.kartu i kažete gdje želite putovati. Kondukter, u večini slučajeva pošto zna kolika je cijena, odmah izjavljuje cijenu prevoza i uzima potrebni blok sa voznim kartama kako bi vama ispostavio v.kartu. E tada nastupa ono najgore. U večini slučajeva spriječavate službenu osobu na zakonito vršenje službe u stilu: eto čiko nisam stigao-gla kupiti kartu; neću vam platiti one tri marke; nisam baš pri parama pa ako mi možete sada oprostiti uzmite ovo na kafu (kavicu); hajde bogati dobro meni i vama itd,itd... Ovo djelo se može nazvati \"aktivno podmičivanje\" iako kondukter nije primio mito. Međutim ukoliko uzme mito djelo se naziva \"nepravo aktivno podmičivanje\" Ukoliko ima tu i posrednika (kao što stoji u tekstu od strane dotične gospođe)) djelo se naziva \"pravo aktivno podmičivanje\"
Prikaži sve komentare (65)