Svaki putnik namjernik ako planira da koristi usluge željeznice, prva i osnovna stvar je da se raspita za moguču vezu i ako mu odgovara svakako će kupiti voznu kartu. Napominjem da cjenovnik voznih karata nije mjenjan od 2006 godine kada je litar nafte bio 1,05 KM. Znači da željeznica dozvoljava putniku iskoristiti njegovo pravo na kretanje (putovanje) ali je obaveza putnika da kupi i voznu kartu. Kondukteri su pred vozom (u polaznoj stanici) i susretljivo prihvataju putnike i ukoliko su slobodni pomaže unos prtljaga ili daje potrebnu informaciju. U prolaznim stanicama kondukter nema pojma šta ga sve očekuje jer se o tome brinu stanični radnici. Ako je učinjen propust u prihvatu putnika u polaznim, odnosno prolaznim stanicama šta treba očekivati od konduktera? Da stane među \"rulju\" i dozvoli ulaz samo onim putnicima koji imaju voznu kartu.Kondukter ne može kontrolisati 12 vrata vagona, svi ulaze i kada otpočne sa radom, hrkljuš.
Prikaži sve komentare (65)