Seat Tarraco odlazi u historiju u korist Cupra Terramara
Iz Seata je stigla potvrda da model Tarraco neće doživjeti drugu generaciju, čime će se napraviti mjesto za nadolazeći Cupra Terramar.
Iz Seata je stigla potvrda da model Tarraco neće doživjeti drugu generaciju, čime će se napraviti mjesto za nadolazeći Cupra Terramar.
U zadnjih nekoliko godina španski Seat su proglašavali "mrtvim", otpisivali ga iz VW Grupe i davali mu ulogu još marginalnijeg brenda. No, Seat je daleko od toga da je mrtav, još dalje da je otpisan. Španci su u 2023. uspjeli ostvariti najveći profit u svojoj historiji, a čini se da će ova godina biti još bolja.
Španski brend potvrđuje povratak na tržište jeftinih električnih automobila s novim modelom manjeg formata, koji će cjenovno biti ispod psihološke barijere od 20.000 eura. Taj model će ujedno biti pristupačniji od Cupre Raval.
Modernizovani Seat Leon donosi minimalističke promjene s naglaskom na poboljšani infotainment i dva nova pogonska motora. Ulazni trocilindarski TSI motor je već prošlost, a pored hatchbacka osvježenje uključuje i atraktivni karavan Leon Sportstourer.
SEAT i Cupra danas su održali svoju godišnju konferenciju na kojoj su prikazali sjajne prošlogodišnje rezultate, ali i objavili planove za obje ove marke.
Prije nego što je Seat postao dio Volkswagen koncerna, davne 1950. godine španska vlada se udružila s Fiatom u stvaranju nove automobilske kompanije, koja je trebala motorizovati cijelu zemlju pomoću jednostavnih, ali modernih vozila s Fiatovom licencom.
Otkako se pojavila 1984. godine, SEAT-ova Ibiza je doživjela pet generacija te je prodana u 6 miliona primjeraka, čime je postala najprodavaniji model španskog brenda.
Postoje dvije strane Barcelone. Jedna koja živi u suncu, jedna koja se budi noću. Jedna je inovativna, a druga spremna za izazove. Jedna koja je neizvjesna, a druga koja prkosi svim konvencijama. Jedna strana puna života, druga puna adrenalina. Jedna inspiriše za više zabave, druga budi vaše emocije...
U svijetu automobila određeni modeli donesu velike promjene, ne samo svojim proizvođačima, nego i za industriju cijele zemlje. Primjer za to je prva generacija SEAT-ovog modela Ibiza, koja je igrala važnu ulogu u razvoju španske automobilske industrije, piše Motor1.
Elektrifikacija pod krovom VW koncerna zahvatila je sve brendove. Međutim, Seat je prije svih krenuo ovim putem, ali čini se previše rano. Malo ljudi se sjeća ovog eksperimenta u obliku električnog Toleda, koji je pratio olimpijske sportaše u Barceloni 1992.