Klix.ba
  • Vijesti
  • Biznis
  • Sport
  • Magazin
  • Lifestyle
  • Scitech
  • Auto
  • Križaljka
  • Posao
  • Dojave
  • Forum
  • Naslovnica
  • Najnovije
  • Najčitanije
  • Popularne
  • Križaljka
  • Vremenska prognoza
  • Kursna lista
  • Dojavi vijest
  • Forum
  • Vijesti
  • BiH
  • Regija
  • Svijet
  • Dijaspora
  • Crna hronika
  • Humanitarne akcije
  • Biznis
  • Privreda
  • Finansije
  • Investicije
  • Smart Cash
  • Berza
  • Startupi
  • Posao
  • Sport
  • Nogomet
  • Košarka
  • Tenis
  • Rukomet
  • Formula 1
  • Skijanje
  • Atletika
  • Borilački sportovi
  • Plivanje
  • Ostali sportovi
  • Magazin
  • Kultura
  • Muzika
  • Film/TV
  • Showbiz
  • Zanimljivosti
  • Lifestyle
  • Moda i ljepota
  • Zdravlje
  • Recepti
  • Gastro
  • Kuća i ured
  • Putovanja
  • Bebe
  • Fitness
  • Ljubimci
  • Ljubav i veze
  • Scitech
  • Nauka
  • Tehnologija
  • Gaming
  • Auto
  • Testovi
  • Noviteti
  • Koncepti
  • Tuning
  • Električni
  • Savjeti
  1. Početna
  2. ›
  3. kineski automobili
Prirodna selekcija: Samo 15 kineskih brendova automobila će preživjeti do 2030. godine
Pokazala analiza studije

Prirodna selekcija: Samo 15 kineskih brendova automobila će preživjeti do 2030. godine

Studija konsultantske kompanije AlixPartners pokazuje da će od postojećih 129 kineskih brendova, koji trenutno proizvode električne i plug-in hibridne automobile, samo 15 vjerovatno preživjeti na tržištu do 2030. godine.

2 dana
11 25
Rekordni tržišni udio kineskih brendova u Evropi, prodaja porasla za 85 posto
Rezultati za maj

Rekordni tržišni udio kineskih brendova u Evropi, prodaja porasla za 85 posto

Kineski automobilski brendovi su prošli mjesec zabilježili rekordni tržišni udio na Starom kontinentu. Istovremeno, prodaja je porasla za 85 posto u odnosu na isti mjesec 2024. godine.

24.06.2025. u 13:38
4 0
Pojedini kineski automobili djeluju kao povoljna kupovina, ali brže gube na vrijednosti
Potvrdila studija

Pojedini kineski automobili djeluju kao povoljna kupovina, ali brže gube na vrijednosti

Kineski automobili osvajaju evropsko tržište zahvaljujući, velikim dijelom, svojim nenadmašnim prodajnim cijenama. Međutim, jedna studija otkriva njihov veći pad vrijednosti od recimo korejskih i japanskih brendova.

01.06.2025. u 07:12
16 24
Neće svi kineski brendovi električnih automobila preživjeti, neki su već bankrotirali
Milijarde investicija

Neće svi kineski brendovi električnih automobila preživjeti, neki su već bankrotirali

Iako je brojka mnogo veća, s više od 120 registrovanih različitih brendova, konkurencija je više nego žestoka u Kini. Ne mogu svi uspjeti. Prošle godine sa scene su nestali neki proizvođači, iako su neki od njih bili prisutni i na Starom kontinentu.

13.05.2025. u 18:19
5 65
Kineski proizvođači sada zanimljivi EU: Razmatra se ukidanje carina na električne automobile
Promjena plana

Kineski proizvođači sada zanimljivi EU: Razmatra se ukidanje carina na električne automobile

Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno za ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena.

14.04.2025. u 14:57
8 51
Evropa nikad neće sustići Kineze u elektromobilnosti, a može im parirati samo na jedan način
Benzinci i dizeli ostaju

Evropa nikad neće sustići Kineze u elektromobilnosti, a može im parirati samo na jedan način

Ekološka politika Evropske unije prilično muči lokalnu autoindustriju, ali još uvijek postoji šansa da se zaustavi ili bar ublaži prodor kineskih proizvođača. Evropa mora zaštiti tehnologiju koju gradi decenijama i koju dobro poznaje, a to su SUS motori, makar sagorijevali sintetička goriva i postojali kao hibridi.

23.02.2025. u 10:48
40 32
Znate li koliko kineski proizvođači moraju spustiti cijene da bi bili konkurentni u Evropi?
Cijena je ključna

Znate li koliko kineski proizvođači moraju spustiti cijene da bi bili konkurentni u Evropi?

Najnovija studija potvrdila je da kineski proizvođači automobila moraju značajno smanjiti cijene svojih automobila kako bi privukli kupce u Evropi. Cijena je ključni magnet za kupce.

04.02.2025. u 16:38
25 48
Kinezi žele kupiti fabrike koje Volkswagen planira zatvoriti
Novi poredak na pomolu

Kinezi žele kupiti fabrike koje Volkswagen planira zatvoriti

Kineski zvaničnici i proizvođači automobila ozbiljno razmatraju mogućnosti kupovine njemačkih fabrika koje bi mogle biti zatvorene, a posebno su zainteresovani za Volkswagenove pogone.

16.01.2025. u 14:28
11 2
Da li je najavljeni rast cijena automobila još jedan poklon za Daciju i kineske brendove?
Na ivici racionalnosti

Da li je najavljeni rast cijena automobila još jedan poklon za Daciju i kineske brendove?

Zagušeni kaznama koje će morati da plate zbog prekomjernih emisija CO2, proizvođači su odlučili da podignu cijene standardnih i, navodno, spuste cijene električnih automobila. Čudna strategija koja će koristiti rivalima s pristupačnim cijenama poput Dacije, a u konačnici i kineskim markama.

04.01.2025. u 11:27
9 24
Kako je Kina transformisala svoju autoindustriju i šta bi Evropa iz toga mogla naučiti
Za samo pet godina

Kako je Kina transformisala svoju autoindustriju i šta bi Evropa iz toga mogla naučiti

Kinezi su jasan primjer ogromnog potencijala elektrifikovanih automobila. U samo pet godina prodaja je značajno porasla. Danas je Kina najveće tržište na svijetu i najveći izvoznik novih automobila.

04.01.2025. u 09:23
49 65
Sljedeća
Početna
Dojavite vijest
Impressum
Komentari
Kontakt
O nama
Oglašavanje
Privatnost
Sigurnost
Pratite nas
Facebook Twitter Instagram YouTube YouTube RSS

Copyright 2000-2025 InterSoft d.o.o. Sarajevo. ISSN 2566-3771. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.