Bombardier je sam kriv! Slabo se angazuju na trzistu sinskih vozila, a imaju odlicne patente i tehniku. Takodjer, vec godinama se ceka na novu seriju aviona iz Bombardiera - a oni su skroz prespavali eru "lakih materijala", pa danas vecinu patenata imaju Airbus, Boeing i BMW. Imam osjecaj da ce Bombardier postati "nova Nokija" - sami ce se svojom ne-inovativnoscu unistiti.
@Dσrnauszieher® iskreno, zabole me i za ameriku, zapad i rusiju, ali amerika i zapad su tehnološki 50 godina ispred ostalih, rusi imaju po meni jedan problem, saradnja sa ostalima, a zapad i amerika rade zajedno, više ljudi više pameti
Nazalost razumijem u sve i svasta - samo ne mogu da unovcim nista. Hahahah Hvala na linku - pratim to vec. Cak sam imao priliku biti u Parisu na Air Show kada je pretstavlje Sukhoi SuperJet 100. A sto se tice Bombardiera: mnoge kompanije u bliskolinijskom saobracaju (na primjer Luftahansa City Line) imaju IZRVRSNO iskustvo sa Bombardierom (koji inace leti zimi za Beograd i Sarajevo). Medjutim potrosnja goriva po sjedistu i kilometru je DALEKO VECA nego kod Airbus A319 NEO, tako da Bombardier pod hitno mora nesto raditi ili ce zaista ostati bez posla i morati ugasiti proizvodnju. Medjurtim, Bombardier je izvrstan u MEHANICI za sinska vozila. Pocetkom 2000. godine sam imao priliku raditi skupa sa Siemensom i Bombradierom u Becu i Minhenu na novin metro-vozovima za Minhen. Jos tada, prije 16. godina, Bombardier je bio prvi koji je radio sa legurama aluminija na sasiji metro-vozova.
Prikaži sve komentare (12)