Komentari (12)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Bombardier ukida 7.000 radnih mjesta Bravo! Stop bombing!
Šteta proizvode najbolje ATV motocikle
Kada čitam ovakve stvari fakat moram biti optimističan po pitanju boljitka drage nam BiH
Bombardier je sam kriv! Slabo se angazuju na trzistu sinskih vozila, a imaju odlicne patente i tehniku. Takodjer, vec godinama se ceka na novu seriju aviona iz Bombardiera - a oni su skroz prespavali eru "lakih materijala", pa danas vecinu patenata imaju Airbus, Boeing i BMW. Imam osjecaj da ce Bombardier postati "nova Nokija" - sami ce se svojom ne-inovativnoscu unistiti.
@Dσrnauszieher® iskreno, zabole me i za ameriku, zapad i rusiju, ali amerika i zapad su tehnološki 50 godina ispred ostalih, rusi imaju po meni jedan problem, saradnja sa ostalima, a zapad i amerika rade zajedno, više ljudi više pameti
Nazalost razumijem u sve i svasta - samo ne mogu da unovcim nista. Hahahah Hvala na linku - pratim to vec. Cak sam imao priliku biti u Parisu na Air Show kada je pretstavlje Sukhoi SuperJet 100. A sto se tice Bombardiera: mnoge kompanije u bliskolinijskom saobracaju (na primjer Luftahansa City Line) imaju IZRVRSNO iskustvo sa Bombardierom (koji inace leti zimi za Beograd i Sarajevo). Medjutim potrosnja goriva po sjedistu i kilometru je DALEKO VECA nego kod Airbus A319 NEO, tako da Bombardier pod hitno mora nesto raditi ili ce zaista ostati bez posla i morati ugasiti proizvodnju. Medjurtim, Bombardier je izvrstan u MEHANICI za sinska vozila. Pocetkom 2000. godine sam imao priliku raditi skupa sa Siemensom i Bombradierom u Becu i Minhenu na novin metro-vozovima za Minhen. Jos tada, prije 16. godina, Bombardier je bio prvi koji je radio sa legurama aluminija na sasiji metro-vozova.