Ebiga ispade da covjek pravi sve svjetske automobile, siguran sam da za svoj rimac ne proizvodi nista od glavnih komponenti kao sto su motor, mjenjac, ovjes, elektroniku, bavi se sklapanjem djelova, malo doradi karaseriju i ispada da mercedes ne moze napraviti auto bez rimaca, ma daj.
Oni proizvode vlastite motore, mjenjace, digitalne tahograme, torque vectoring sisteme itd. Jedan od najvećih proizvođača te opreme u Evropi.
To tvoje "siguran sam" okači mačku o rep, imaš google pa čitaj
@entropist
Idemo koristiti logiku, kompanija rimac ima 60 uposlenika, planiraju prosiriti proizvodnju i povecati broj na 150 radnika, kompanija mercedes iz studgarta ima blizu 300000 zaposlenih a po rijecima mate rimaca maltene mercedes se ne moze napraviti bez njihove pomoci, ma daj, ovdje se radi o cistoj lazi, veci udio u proizvodnji automobilskih marki ima bekto precize nego rimac.
@Sultan i 59 drugih Valjda nije bitno koliko čega praviš, nego šta praviš. Ako proizvodim šarafe, matice, plastične odlijevke i slična s*anja za mercedes nije isto kao kad proizvodim pogonske sklopove za prototipove i specijalne izvedbe
@entropist
Kakve specijalne izvedbe, mercedes je prvak u f1, prave najbolje motore i mjenjace u najvecoj klasi motosporta.
Veliki je uspjeh napraviti automobil kao sto je rimac ali ne treba lagati, time se gubi na imenu jedne firme, rimac nikad nece moci ni u cemu sa jednim mercedesom, trebaju se zadovoljiti sa pozicijom gdje se nalaze a to je sklapanje djelova i prodavanje arapima muda pod bubrege.
@Sultan i 59 A koja je to auta sa elektropogonom napravio Mercedes? Kakve veze elektromotor ima sa motorsportom i F1, osim KERS sistema koji nije potpun elektropogon? Mercedes ima samo specijalne izvedbe kao što je električni SLS i nema vlastitite elektropogone masovne proizvodnje. Na tome tek rade. Rimac ima posla zato što Mercedes i ostali znatno kasne u razvoju elektropogona.