Komentari (58)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Konačno. Jedan aerodrom bez svakodnevne magle.
Bosanci i Hercegovci, Srbi i Hrvati SU RODJENI DA BLATE I PRLJAJU SVOJE !!!!!!!!! Zelis reci da drugi aerodormi na ovom je*enom svijetu nemaju MAGLE??? Evo da pocnemo: 1. MINHEN Ucestala magla u Erdinger Moos oko aerodroma Franz Joseph Strauss Cesto je zimi otakazano dnevni i preko stotinu letova! http://www.merkur.de/lokales/erding/flughafen/nebel-fluege-gestrichen-1489131.html 2. BEOGRAD Magla u Beogradu je podjednako cesta kao i magla u Sarajevu. http://www.aviokarta.net/vesti/1579-tezak-dan-na-beogradskom-aerodromu-juce-zbog-magle/ Velike probleme trpe i aerodromi: Bec, Prag, Frankfurt, Cirih, Zeneva, Bern, Milano, Sofija, ... Bitno je da vi serete.
Problem sa maglom je riješiv kada je aerodrom tehnički opremljen, tj problem sarajevskog aerodroma nije magla nego opremljenost
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Pozdravljam svaku novu avio-liniju za/iz BiH. Ipak HILJADE turista iz Turske obilaze Mostar. U periodu maj-septembar svih i do 5 dnevnih letova za Istanbul iz Sarajeva JE KRCATO, kako turistima tako i transfernim putnicima preko Atatürka. Mislim da bi let tokom ljetne sezone sa odlaskom oko 14:00 iz Mostara bio vise nego isplativ za TK.
P.S. za papke: TK stoji za Turkish Airlines a ne za Tuzlanski Kanton. Reda radi da napisem ...
https://youtu.be/Hne0mZWtby8
Kolikoli ce taj izdrzati?
small step for human- a giant leap for Ante
Lijepa vijest...i volim mostar
Turkish drži po neka dva ili tri leta dnevno iz Sarajeva, Beograda, Zagreba, za Ljubljanu nisam siguran. Lako se može desiti da i za Mostar uvedu još, ako uspiju animirati turiste, školarce (ali za niih treba neki turski koledž, kakve imaju u Sarajevu). Nažalost, takav broj turista, ako se ostvari, zaguśit će Mostar, a ne možeš ih tjerati. Izlaz je u proširenju destinacija po Hercegovini.
Sarajevo, ja sam zadovoljan onim što jeste, a ne onim što neko piše da bi ispao pametniji ili nešto drugo, a sve bez poente. Što se mene tiče, ako ćeš ti biti sretniji, može i Sarajevo sa 4 miliona, a beograd s 50.000. I sa tvojih 700.000 iz 2012.
pametnije je otv letove ka njemackoj, bilo gdje u njem... sada kada je putovnicama otvoreno njemacko radno trziste, ili ce ljudi letjeti da traze posao, rade, ili posjete rodbinu.... u istanbul se ide na godisnji....
Kako si tako glup??? Hahahha
Iz Turske se dolazi u BiH, u tome leži "tajna" četiri dnevna leta za Sarajevo.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Letih zadnji put na proljece 90e Mostar-Zagreb-Svijet, Svijet-Zagreb-Mostar, sto je bila i redovna linija od sredine 80ih godina Bjese Dash-7 od Adria Airlines.
Ali htjede marva rat! Nedavno poletio avion jedne no-name kompanije za stutgart, a marva zinula, kao da se osvaja mjesec. Pozdrav
Franziskoo na aparatima.
Bravo
Sve u cilju brzeg i lakseg odlaska u ISIL.
Nemoj tamo, nije to dobro. Znam da posrbice vuku duboke terorističke korijene, ali ipak nemoj.
Ma dovedite Turkish Airlines da srede kao i Bosnia Air.