U sredini poput naše, i to je bolje od rada drugih. No, hajdemo ovako - upravitelj zgrade, nebitno koji je u pitanju, po zakonu odobri kredit koji po zakonu stanari moraju prihvatiti (a mogu uzeti i od banke, ali moraju neki uzeti), obnovi fasadu zgrade i redovno naplaćuje rate od stanara, a ako netko propusti platiti, postoje učinkovite mjere naplate. To nije BiH, to nije Sarajevo i tako nešto populistica gradonačelnica ne zagovara - barem je ja nisam čuo.
javo-privatno partnerstvo je prije nekih 10-tak godina ako ne i više EK predlagala za zračnu luku Mostar, koja bi samo zbog međugorja mogla imati stotine tisuća putnika (procjena koju je EK tada dala u roku od 10 godina je skoro pa znanstvena fantastika, znatno više od onoga što zračna luka Sarajevo ostvaruje). Stoga se nameće jednostavno pitanje - zašto se sada JPP nudi za jedinu zračnu luku koja je izvršila proširenje vlastitim sredstvima i koja jedina ostvaruje dobit?