Komentari (39)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ma to je sve propalo namjenski i propada Aluminij,aerodrom elektroprivreda hzhb sve najmjenski da glupa vlada spasava guzove a ovi kes uzimaju
Pa valjda to treba struka da radi na uspostavljanju linija a ne gradonačelnik.A doduše gradonačelnici u BiH su kao vlasnici svega što pripada gradu
Witz. Politika koja je ugušila zračnu luku treba je sada spašavati. A sve je ponovno politika dogovorila - Croatia treba letjeti, samo ne mogu odmah to reći pa spominju nacionalnu zrakoplovnu tvrtku koja bi Mostar povezivala sa, gle čuda, Zagrebom. Letjela je Croatia na toj liniji i ranije, pa je odustajala jer je neisplativo. Možda sada grad Mostar više odriješi kesu za subvencije.
Kud hdz seta i vlada tu trava ne raste
osim za Medjugorje ovaj aerodrom nema nikakvog smisla...realno, koliko putnika dodje maksuz u Mostar...ovo treba biti rezervni aerodrom za sarajevski, pogotovo zimi...rasputiti to stranackih poslusnika sto tamo radi a ima ih 67...HDZ i SDA, sve duplo
Zasto ne bi imalo smisla??? Ima smisla i te kako! Samo treba napraviti i aranzmane i povezati ostalu infrastrukturu, napraviti prave ponude. Iz Mostara se moze proputovati pola Bosne lahko a do mora mozes kamenom dobaciti - znaci idealan polozaj ima. Samo sto nije nista povezano! A uvijek suncano vrijeme, nema magle, blizje je SA nego Tuzla.
Manje letova manje dnevnih turista u Mostaru. Mogu imati grad za sebe a ne čistiti iza čopora stranaca takozvanih dnevnih turista
Sad se sjetili da raspišu poziv.Već je trebalo da se prodaju karte,uvijek ima izgovor a aerodrom guta pare, privatna stranačka prćija.Idite u Tuzlu prepišite od ljudi kako se to radi.
Povezujte se se skim hoćete ali se SAMOFINANSIRAJTE iz svog džepa a NE iz naših džepova !!!!
Legende, imali 6 putnika u dva mjeseca, a zelio bi da mu posao radi neka nacionalna kompanija koja ce da cijenjeno hrvatsko pucanstvo da vozi naedjunarodne aerodrome tipa Frankfurt flughafen isl. Mali aerodromi i low budget kompanije ne dolaze u obzir... Ja budale mati mila...
Zatvoriti ga,jer kosta drzavu 50 miliona a zaradi 12 maraka od letova,ne treva da sluzi kao lego stranacki lezihljebovica a i nacin sa kojim hdz i sda politicari kradu milione..
Putnici od aerodroma u Splitu do Medjugorja dodju za max.1,5h ugodne voznje( cca.150km). Iz DU je slicno ali cesta nije autoput. Zasto neko misli da je mostarski aerodrom konkurencija splitskom ili dubrovackom? Aerodrom u Mostaru mora biti svjestan da ako zeli prezivjeti treba organizirati hodocasnicke carter linije . Sve ostalo je utopija. Znaci ciljano carteri sa medjugorskim hodocasnicima.
hodocasnici budale.Koji Hajvani.
Nisu ni Ryanair ni Wizz u Bosni za džabe a Kordic je i prije izbora pokušao objasniti zašto oni ne žele u Mostar. Smiješno je misliti da su Dubrovnik ili Split problem, aerodromi sa 2 miliona putnika dok Mostaru je najveći doseg 100k. Da se Mostar pokrene i oduzme njima dio putnika u sezoni jedva bi dočekali jer većinu prometa naprave za vrijeme ljeta.
Koja glupost od ideje. Evo sto je ofirno nacionalisticka i sto nije za dobrobit gradjana Mostara. Jos gore je sto bi karta do Beca bila duplo skuplja nego direktno iz Sarajeva sa Austrian Airlines, pet puta boljom kompanijom.
Daj ba koga vi zavaravate.
više imaju zaposlenih nego putnika , koji apsurd , zatvorite ga , zasta ce vam.
Bas ce Hrvati unistiti aerodrom Split i Dubrovnik radi Mostara,da mi je to vidjeti.Bolje da naprave aeroklub tj sportski aerodrom,ako nista iz zeze i imace vise posla