Komentari (106)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
nama da daju sve besplatno i struju i auta i sve moguce,nasi politicari bi nam uveli neki porez i na to besplatno :)
U međuvremenu, 2037 godine će prosječni Bošnjo i dalje da ode na Hifu i natanka "nafte" za cvaju... Ta će Norveška
@meldarto I jel tu ista lose il jednostavno moras nekako ispoljit svoj prezir prema "prosjecnom Bosnji"?
Kad im država daje posticaj kako treba i plate da normalan covjek moze zivjeti uzeo bi sebi avion a ne kod nas na 400 KM radiš od jutra do sutra, a posticaj je da možeš kupit samo ratkape za ovaj auto! Zato covjek naš uzme dvojku golfa naspe lože i zagadjuje okolinu, izaziva opasnost na putu sebi i drugima a državu ni brige nek oni se vozaju u novim autima sluzbenim od 200 000 KM
Imamo i mi poticaj ako predjemo na plin, odmah nam registracija skuplja 30 KM. Mozemo se pohvaliti da smo jedinstveni, pa to nigdje na svijetu nema!
Dobro je elektricno Auto dok je puna baterija nekih 300km a sta onda 3 sata cekaj dok se napuni pa opet 300km a kad jos baterija zastari 5-6 godina pa crkne onda 10 hiljada zveknes za novu il prisloni kraju tu krntiju!
@mozebitbude Bravo, bukvalno sve što si napisao je pogrešno.
A bogati na osnovu nafte… Ko ce kome ako nece svoj svome… sjeticete se poslije kada opet budete glabali usoljenu ribu
Pa naravno da ce vecina kupovat elektricna auta kad ih drzava subvencionira, a finansijski kaznjava vlasnike normalnih vozila kroz razne taxe, tarife, poreze i skuplji parking. Kad se tako drzava uplice u trziste normalno da se moze umjetno poboljsat prodaja cega god hoces. Elektricna auta su sranje, realno, i da nije ovolikog ispiranja mozga o "co2 zagadjenju", toljenjima glecera isl., te da nema uplitanja drzave u trziste ne bi niko ni vozio ni pravio ova djubrad.
@charvel. Ako govoriš o onim vozilima za golf terene, onda u poređenju s konvencionalnim vozilima i jesu njesra. Ali, cestovna vozila? Da mogu, kupio bih jedno prije dizela ili benzinca.
to je odlicno,samo elektricna vozila nikad nece moci zamijeniti vozila na gorivo u svim granama,mozda za nekih 100 godina!
@KosacaVukcicAhmet Tako su govorili i za konje, da ih motorno vozilo neće nikad' zamijeniti, pa ti vidi kad je konjska zaprega prestala da se skoristi kao prevozno sredstvo.
@KosacaVukcicAhmet Zamjenit će ih u svim granama za 2 do 5 godina. Volvo iduće godine ne pravi dizele, a od 2022 ne pravi auta sa unutrašnjim sagorijevanjem
stace svabo sad sonim svojim isduvnim gasovma nemere svarat alce vara uproizvdni baterja
Prave se kao dobri za okolis dok ovamo crpe naftu i truju svijet. Imaju nevidjene subvencije za elektricne automobile, koja uzgred budi receno, tokom proizvodnje proizvedu 2,5 puta vise ugljikodioksida od benzinskih modela. Ovo je dobro samo za one koje zive u Norveskoj je ce kvaliteta zraka na licu mjesta biti bolja, dok je globalno zagadjivanje jos vece.
@mirzinmali Ja, pa?
nece jugovici vise vamo ni dolaziti jer nemamo šuko uticnica
Za par godina će biti problem odlagališta baterija kao što danas nuklearni otpadi.
neće jer se polovne baterije koriste već za back-up u industriji gdje nisu brze i velike promjene potrošnje kao u autu. 1000 teslinih polovnih baterija u kontejner, spoji i vozdra, funkcioniše još 25 god.
Jeste da je ispustanje samoh stetnih gasova O kod tih vozila ali sam proces prozvodnje elektricnih automobila i energije za njihovo punjenje na kraju rezultuje skoro identicnom zagadjenju. Sad fora je da se automobili ne prave u Norveskoj te se tu stvara smanjenje zagadjenja. A prozivodnja baterija je tek orica za sebe. Nije to bas tako jednostavno kako se cini u ovom clanku iako pozdravljam svaki napor da se smanji zagadjenje izgaranjem fosilnih goriva.
@ampera Kako misliš proces proizvodnje rezultuje skoro identičnom zagađenju? Pa nije ni proizvodnja konvencionalnih vozila ekološka, tako da ti dođe na isto. Sve su komponente manje više iste, osim što nema aluminijskog bloka motora i mjenjačke kutije. Akumulatori (baterije) se i dalje proizvode jer u prosjeku traju oko 4 godine pa ih treba češće mijenjati, dok baterija na električnom radi punim kapacitetom do 10 godina, a s 80% kapaciteta do 15.
U Norveskoj je drzava od 2013. god. za 35% povecala svoj dio u cijeni struje po kilovatu, a cijena struje svim potrosacima je povecana za 40% prosle godine. Auta na bezin i dizel je oko 3 000 000, a na struju oko 200 000.
Ko u Norveskoj sada kupi auto na struju, ne plati PDV porez od 25%, a ne placaju ni godisnju taksu drzavi, koja je najmanje 500 KM po autu. Vlasnici auta na bezin i dizel placaju svaki put kada prodju ispod odredjenjih rampi 4-5 KM, a izmedju 07-09 ujutru i poslije podne od 15-17 plate od 7-10 KM. Ovih rampi ima na stotine u velikim gradovima.
Nema veze. Daj ti meni jednog golfa jarane 7-icu dizela pa da se ja sa njim borim ovdje po Bosni kako ću i šta cu a eto tebi elektronika ...ne smeta...
dizel smrdi, pogotovo fauve