auto
4

BMW grupa spremna za međunarodni auto sajam u Frankfurtu

Klix.ba
BMW grupa izlagat će svoje marke i automobile od 15. do 27. septembra u Frankfurtu s jedinstvenom arhitekturom prostora za izlaganje koji savremeni iskustveni marketing podiže na potpuno novi nivo.

U izlagačkom prostoru BMW grupe, BMW, MINI i Rolls-Royce na zadivljujući će način prikazati svoje snažne, zasebne identitete.

Sa znatno dužom stazom (sada iznosi 400 m) nego 2013. godine, prostor za izlaganje sada prvi put nudi aktivne demonstracije vožnje BMW i MINI vozila što je i najznačajnija arhitektonska osobina prostora za izlaganje 2015. Na taj način, inovacije, dinamičke performanse i raznolikost BMW grupe dolaze do izražaja pred posjetiocima na direktan i impresivan način.

Na prostoru većem od 12.000 m2 na dva sprata, ovogodišnji prostor za izlaganje je BMW-ov najveći ikad. Sve inovacije, novi modeli i cijeli raspon proizvoda bit će prikazan za medije i sve ostale posjetitelje. BMW i MINI tehnologija i proizvodi bit će prikazani posjetiteljima u kratkim prezentacijama 20 puta dnevno na pozornicama integrisanim u stazu. BMW pozornica široka je čak 50 metara.

Inteligentna upotreba digitalizacije: Prvi put, BMW nudi posjetiteljima pogled iza scene, s pristupom dodatnom sadržaju vezanom uz inovacije i vozila koristeći BMW IAA aplikaciju.

Uz funkciju glasovnog vodiča kroz izložbu, aplikacija nudi i interaktivne digitalne sadržaje uklopljene u stvarnu sliku prostora koji omogućuju da se novi BMW serije 7 i ostali izloženi modeli iskuse na potpuno nov način.

Zvijezda ovogodišnjeg auto salonu u Frankfurtu za BMW grupu će biti novi BMW serije 7. Njegova vizija, inovacije i mogućnosti pružaju sjajnu početnu tačku za cijelu izložbu. Novi BMW serije 7 sinonim je za suvremeni luksuz, koji je na ovogodišnjem auto salonu prikazan kroz suvremenu arhitekturu, brigu o detaljima i vrhunsku tehnologiju – s pozitivnim prikazom svih ostalih modela ovog branda.

Uz koncept aktivne-vožnje, srž BMW-ove prezentacije jest i rotonda koja se koristi za prikazivanje istaknutih detalja: to posjetiteljima omogućuje da iskuse sve perspektive novog BMW-a serije 7, a kružna dvorana vodi do prostrane dvorane na spratu. Dvorana s "galerijom BMW-a serije 7" nudi uvid u bit novog BMW-a serije 7 i značenje savremenog luksuza: estetska privlačnost, briga o detaljima, besprijekorna izrada – kao i pomicanje tehnoloških granica u umreženom svijetu. To je prikazano kroz detalje automobila i primjere najbolje izrađenih umjetnina iz ostalih područja, poput tvornice porculana iz Nymphenburga. Tri sobe pružaju priliku za detaljnije istraživanje ključnih tema najluksuznijeg BMW-ovog modela. Tri izložbena modela su novi BMW serije 7 s M Sportskim Paketom, novi BMW serije 7 s Design Pure Excellence paketom i BMW eDrive verzija: BMW 740Le.

Automobili su popraćeni s izuzetno kvalitetnim, intuitivnim izlošcima koji posjetiteljima pomažu da detaljnije istraže sve teme. Tako na primjer, interaktivni multimedijski zid omogućuje da izvan automobila isprobate novu tehnologiju kontrole gestama. Posjetioce se potiče da šetaju izložbenim prostorom i detaljno otkriju i iskuse novi BMW serije 7 na potpuno osoban način. Kružni otvori u arhitekturi pružaju uzbudljiv pogled na cijeli izložbeni prostor. To stvara osjećaj prostranosti i pruža tematske poveznice između luksuznog segmenta na spratu i premium segmenta u prizemlju.

Fokusiranost BMW "i" marke na inovativni koncept punjenja i pružanje usluga, uz postojeće BMW i3 i BMW i8 automobile.

BMW Connected Living predstavlja se kao iduće područje inovacije. Na ovogodišnjem auto salonu u Frankfurtu, BMW će prvi put predstaviti inteligentne aplikacije koje nadilaze rješenja o mobilnosti i protežu se na ostala područja života korisnika. Na taj način BMW i još jednom dokazuje moć inovacije i pokazuje za što je sinonim: inovativnu, održivu individualnu mobilnost. Prostrani BMW i izložbeni prostor nastavlja se iz prizemlja kroz otvorenu arhitekturu na gornji kat i prema izloženom BMW-u i8.

Ovdje, napredne tehnologije, poput jezgre od ugljičnih vlakana i laserskih svjetala, povezuju se sa suvremenom interpretacijom luksuza. BMW e Drive – Performanse BMW TwinPower Turbo motora kombinirane s učinkovitošću električnog motora: tehnologija koja je u BMW prenesena iz BMW i pod-branda nastavlja se s predstavljanjem BMW eDrive modela serije 2, serije 3, X5 i serije 7. Posjetitelji te nove modele mogu iskusiti u području koje kombinira informacije o tehnologiji koja se nalazi u automobilima sa snažnom emocionalnom privlačnošću.

BMW M odjel predstavljen je sa čak pet modela, uključujući i jednu svjetsku premijeru: novi BMW M3 Sedan. Arhitektura, medijski sadržaji i rasvjeta stvaraju savršenu atmosferu za prikazivanje tih sportskih automobila visokih performansi. Zidovi s crvenim zrcalima i pulsirajućom svjetlošću oživljavaju prostor i proizvode na dinamičan način – povećavajuću očaravajuću privlačnost BMW M odjela. Kreativnost i besprijekorna izrada stvaraju umjetnička djela. Na autosalonu u Frankfurtu visoki standard i besprijekorna kvaliteta materijala i izrade BMW Individuala, BMW M-ova pod-odjela, može se iskusiti kroz rukom izrađene izloške.

Širok raspon uzoraka i primjera prilagodbi po želji korisnika prikazano je na četiri vozila – s naglaskom na BMW-ovu Individual dizajnersku studiju BMW 750 Li – kako bi posjetitelji mogli otkriti više o BMW Individualu i BMW Manufakturu.

BMW će na IAA 2015 predstaviti i novi BMW X1. Druga generacija ovog iznimno uspješnog modela, koji je prodan u više od 730.000 primjeraka diljem svijeta, bit će prikazan s tipičnim BMW X dizajnom šasije, još prostranijom unutrašnjošću i naprednom funkcionalnošću. Izložbeni prostor koristi privlačnu instalaciju koja prikazuje bezgranične mogućnosti robusnog Sports Activity vozila: 50 m2 kamene strukture izdiže se iznad obje izložbene razine i prikazuje novi BMW X1 kao savršeni svestrani automobil – koji se izvrsno snalazi u urbanom okruženju kao i divljoj prirodi.

BMW serije 3, BMW-ov najuspješniji model ikad, proslavit će svoju godišnjicu na IAA 2015. Automobil koji je i dalje BMW-ov najprodavaniji model krenuo je u proizvodnju prije 40 godina, označavajući novo razdoblje u automobilističkoj povijesti. Izložbeni prostor koristi različite medijske materijale kako bi prikazao scene iz razvoja legendarne sportske limuzine tijekom šest generacija: počevši od prve serije 3 sa šest-cilindričnim benzinskim motorom koji je stvorio segment sportskih limuzina, sve do posljednjeg modela, novog BMW-a serije 3.

BMW Motocikli pokazuju svoju moć s odvojenim identitetom unutar BMW-ova izložbenog prostora. Četiri modela bit će predstavljena ove godine, BMW F 800, BMW S 1000 RR, BMW S 1000 XR i BMW R nineT, kao i BMW-ov prvi scrambler motocikl: BMW Concept Path 22. U minimalističkom pristupu izradi ovog motocikla, svaki oblik i površina imaju neku svrhu.

Uz ostatak ponude i ove godine na IAA 2015. BMW Group Junior Campus još jednom je prostor u kojem se mlađi posjetitelji mogu zabaviti s temama mobilnosti. U vanjskom izložbenom prostoru pored Hall 11 North, mladi između 11 i 14 godina mogu naučiti više o održivosti, mobilnosti, tehnologiji i dizajnu kroz praktične radionice. Pod motom „Mission Mobility: Develop. Build. Test.“ timovi rade s uvježbanim trenerima na izradi go-karta, koji onda testiraju na posebnoj stazi. Radionice su besplatne za djecu i mladež. Potrebno je registrirati se na [email protected]. Ulaznice vrijede za vrijeme trajanja auto salona.

MINI Creative Hub

Kao dio BMW Grupe, ovogodišnji MINI izložbeni prostor naglašava inovativnu snagu grupacije i oslanja se na MINI-jevu tradiciju stalnih inovacija. Ovo je prvi put da se MINI pojavljuje uz potpuno novi korporativni dizajn. Živahan i autentičan identitet MINI-ja odražava se na njegovoj arhitekturi, komunikaciji i filmskim materijalima. Nova filozofija branda odražava progresivni životni stil kreativnih klijenata.

U središtu pozornosti je svjetska premijera novog MINI-ja Clubmana. S novom verzijom sa šest vrata ovog zapanjujućeg i iznimno uspješnog MINI modela, MINI ulazi u iduću-najvišu klasu automobila prvi put i podiže ljestvicu mjerila dizajna, materijala i kvalitete proizvoda.

Devet metara visoko staklo s prednje strane izložbenog prostora pruža pogled na svijet novog MINI Clubmana. Temeljeno na ideji „The Clubman Dialogues“, posjetitelji su pozvani na otkrivanje kreativnog, urbanog svijeta novog MINI Clubmana. Glavni istaknuti izložak posjetiteljima pruža mogućnost istraživanja svijeta novog MINI Clubmana i stvaranje osobnog članka.

MINI John Cooper Works posjetitelje dovodi u širom-otvoren, urbano-industrijski svijet. Dva pripadnika legendarne John Cooper Works obitelji bit će prikazana ispred golemog zrakoplovnog hangara. Sloboda, naslijeđe i ekskluzivnost preneseni su u iskustvo koje se može doživjeti prolaskom izložbom. Izložba predstavlja MINI Countryman kao automobil koji se jednako dobro snalazi u gradu kao i u prirodi.

MINI Connected proteže se kroz cijelu izložbu, kao odraz MINI-jeva digitalnog identiteta. Sustavi za pomoć u vožnji, multimedijalni sustavi, virtualna stvarnost – brojni inovativni multimedijalni izlošci dopuštaju gotovo bezgranične mogućnosti za doživljaj naprednih tehnologija na interaktivan način. MINI Connected Lounge s opuštajućom atmosferom na katu nudi spektakularan pogled na pozornicu i stazu, dok MINI 360° pruža uvid u budućnost.

MINI Yours stoji za ekskluzivnost načinjenu prema mjeri. Ovo područje poziva goste da otkriju prvoklasni dizajn i materijale u kreativnoj atmosferi studija. Veliki izložbeni kabinet prikazuje raznolikost i besprijekornu izradu MINI Yours modela. MINI Accessories otvara svijet različitih mogućnosti – s dodacima svih oblika i boja koji se mogu kombinirati na brojne načine. Posjetitelji imaju priliku stvoriti vlastiti MINI izgled s MINI accessories konfiguratorom.

U središtu MINI Lifestyle dućana ove će godine biti novi MINI Gentleman's Capsule Collection, inspirirana novim MINI Clubmanom, s modnim dodacima poput kapa, naočala, cipela, parfema i ekskluzivnog seta za brijanje. Gosti Rolls-Roycea: izložbeni prostor Rolls Royce automobila na IAA 2015 prikazan je kroz izgled suvremene vile – domišljato i suvremeno. Privlačna arhitektura čini brand otvorenijim i pristupačnijim od prethodnih izložbenih prostora.

Svjetska premijera novog Rolls-Royce Dawna je glavni adut pri izlaganju ovog branda. Impresivno elegantan vanjski dizajn ovog luksuznog Drophead četverosjeda kombinira legendarni status Rolls-Roycea s domišljatom i suvremenom vizijom Rolls-Roycea. Dawn je iznimno privlačan automobil, pomalo drukčiji od ostalih Rolls-Royceovih automobila. Na izložbenom prostoru bit će prikazane dvije različite izvedbe.

Posebno odabrani automobili bit će otvoreni za sve posjetitelje u Kolekcionarskoj Garaži: novi Wraith Inspired by Music, Phantom Limelight i Ghost Series II. U salonu Sir Henrya Roycea, klijenti i mogući klijenti mogu pronaći inspiraciju za vlastiti dizajn automobila i u opuštenoj atmosferi raspraviti ih s Rolls-Royce timom.