Komentari (55)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Yugo 45 je bio moj prvi auto i sigurno najlošiji, koji sam imao, ali je meni bio i ostao najdraži. Obišao čitavu Jogoslaviju, stigao do Italije i Austrije. A prije toga sam vozao očevog Golfa i Pežoa. Nebitno, Jugoslavija je proizvodila sve, od igle do lokomotive, i avione i kamione, ljudi su radili, primali platu, bili sretni, o tome se radi. Nećete vjerovati koliko ljudi iz bivše DR Njemačke mi je reklo da su sretniji bili onda nego sad.
Mujgur. Uzeo sam u obzir faktor mladosti, ali vjeruj mi, nema puno veze sa tim. Nisu moji roditelji bili mladi, ali su bili puni entuzijazma. Tebe čini sretnim što imaš mobilni, dva LCD televizora i polovan auto iz Njemačke. Imam ja puno više i živim mladalački, ali bih bio puno sretniji da su taj mobilni, taj auto i ti televizori proizvedeni u ovoj nesretnoj zemlji. U pravu si, samo pumpe, kafiće i džamije pravimo. A tih 700-800 KM...smiješno.
Moj prvi je bio Yugo 55. Metallic blue, sa šiberom i onim, najlepšim u ponudi za njega, felnama. Malkice me je sramota, al pustih suzu, mušku, najtežu, na našem rastanku. Neću reći da me nikad "nije izdao", jer to ne bi odgovaralo istini, ali sam baš sa njim naučio neke osnove mehanike i baš zbog toga, u sopstvenim očima, sa njim takvim, postao muškarac. Lepa moja plava ptica, kako sam mu tepao, nikad posle njega se nisam emotivno vezao za neki auto...
Tito, partija! Tito, partija! Tito, partija!
Kao djete sam vjerovao u te priče da je Jugos.bila mocna drzava sa perspektivom. Vremenom sam shvatio da su se mnoge stvati skrivale pod tepih i da na laži država ne opstaje. Sad kad gledam ove slike shvatam i da je bilo dosta tu raskalašenosti,nezainteresovanosti i neposvećenosti.Nije to bilo tako davno,a pogledajte ove oficire,ne znaju ravno stati,politicari stomake izvalili,sve je bilo od danas do sutra. Kao i danas,svako samo svoj dio gleda.
Omladina, akcija😉
Do 80. 20 milijardi dolara za vojne objekte kome otac nije bio partizan taj nije imao nikakvu budućnost u jugi i da se razumijemo više je jugoslavena radilo u Mercedesa i VW nego u Zastavi jedni imaju 2000 eura penziju a drugi 200 da nije gastarbajtera i kredita ta država nebi postojala iza 1968.
U poređenju s ovim današnjim policajcima Titovi milicioneri su bili pravi manekeni, hem odijelo, hem struk i linija.
" RADOM, DOKAZATI SE "!
Galerija: Dan Halperin sa zagrebačkim policajcima: drug Jovo, drug Mile i drug Duško. :) A na jednoj fotki je Cirih, a ne Beograd (na tramvaju piše Milchbuck). :)
Ovo je bila država...
Drzava koja je proizvodila auto koje se nigdje vani nije moglo prodati (pokusaj u Americi je potpuno propao, proglasavan redovno za najgore auto na trzistu, niko ga nije htio).
A šta vozi Batistuta? ☝️
Cisti politicki posao,usluga za uslugu,taj auto je desetak godina u usa izabran za najgori auto koji je ikada dosao u usa,u svim kategorijama......hahaha,ziku parola iznad glava.
1985 na američko tržište su stigla 2 nepoznata brenda, Yugo i Hyundai. Yugo GV (Good Value) je imao cijenu od 4000$, a Hyundai Pony od 5000$. Obe firme su imale iste startne pozicije, totalni autsajderi sa jeftinom robom. Svi znamo šta se desilo sa Zastavom, a Hyundai je danas u prvih top 5 najproduktivnijih proizvođača na svijetu.
Bilo je to dobro vrijeme; te na izlet, te malo na more, u kuci puno smijeha, u basci Jugo 45 😊👌
Ovi pokatoliceni Srbi bas hoce da ocrne sve iz bivse drzave. Svako Zastavino auto sa kraja 70-ih I tokom 80-ih je bilo bolje od svake Skode iz tog vremena, i vecine istocnih auta. Ko je imao Skodu tih godina, zna da je stalno prokuvavala.... Da se razumijemo, nisu Zastavina auta bila bog zna sta, recimo tu u rangu sa Seatom, losija od VW, ali bolja od vecine iz istocnog bloka. E da se nismo srusili onu drzavu, sad bi imali domace auto, ali hebi ga.
Imali bi da ti ne kažem što. Čija je Škoda? Čija je Dacia? Tako bi i Zastava bila dio nekog koncerna, ionako sve je bilo FIAT-ovo: motori i čak i dizajn. Juga je radila avione s Rumunjskom, a čiji su motori bili unutra? Rolls-Royce. Nema do trulog kapitalizma ako hoćeš biti prvi, ili barem među prvima. Jugoslavija je trajala dok je bilo jeftinih kredita i dok nas je Zapad mazio, ukratko.
steta imala je ex Jugoslavija veliki potencijal da je nisu pokrali politicari, nazalost. Taka krasna zemlja, nasa Jugoslavija.
i na slici ga korozija napala
Yugo je najgora krampa, koja je izasla iz Zastave. Bolji od njega su su bili i Fico, Stojadin, Zastava 128, i ostale talijanske licence, sto ih je Zastava pravila. Mnogi po svijetu su Yugu proglasili najgorim autom u povijesti. Samo Srbijanci to ne zele priznat. A Bosnjama je dobar, jer ih sjeca na bivsu drzavu. Takodjer neuspjeli projekt, ko ji je bankrotirao prije 40 godina. To je ziva istina.
Jeste da nije bilo dobro auto. Ali bilo je i drugi bolji auta i proizvoda koji su se izvozili. Danas jedva mlijeko izvoze