Ovi pokatoliceni Srbi bas hoce da ocrne sve iz bivse drzave. Svako Zastavino auto sa kraja 70-ih I tokom 80-ih je bilo bolje od svake Skode iz tog vremena, i vecine istocnih auta. Ko je imao Skodu tih godina, zna da je stalno prokuvavala.... Da se razumijemo, nisu Zastavina auta bila bog zna sta, recimo tu u rangu sa Seatom, losija od VW, ali bolja od vecine iz istocnog bloka. E da se nismo srusili onu drzavu, sad bi imali domace auto, ali hebi ga.
Imali bi da ti ne kažem što. Čija je Škoda? Čija je Dacia? Tako bi i Zastava bila dio nekog koncerna, ionako sve je bilo FIAT-ovo: motori i čak i dizajn. Juga je radila avione s Rumunjskom, a čiji su motori bili unutra? Rolls-Royce. Nema do trulog kapitalizma ako hoćeš biti prvi, ili barem među prvima. Jugoslavija je trajala dok je bilo jeftinih kredita i dok nas je Zapad mazio, ukratko.
Prikaži sve komentare (55)