Komentari (61)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ova mu je pametna da ne izlaze na voznju prije 10 sati. Ionako je do tada ludilo a oni samo smetaju. Zadnjih par casova ih uvaliti u guzvu da i to osjete mada kada poloze to ih ceka svakako. Pametan prijedlog.
Ja cu se vozat tramvajem da bi smanjio gužvu dok će lopovi i vucibatine vozat od ukradenih para zvijeri. Kupiću 17 auta ako mi se cefne sve legalno dok vi sosoni živite od danas do sutra, oteto prokleto
meni je bitnije da ljudi nauce da unutrasnja traka NEMA pravo prvenstva prolaza i da NE trube kad ih neko iz vanjske ne pusti, naucit ce to tek kad nekog udare
PRIKAŽI ODGOVORE (7)
Ma kakve koristi kad ono zalegne u poluležeći položaj nabije kapuljaču na blesimetar i nagne se negdje u desnu stranu muzika bum bum a na izlazu iz kružnog nema šanse da da žnigavac jer nije mangup ako da žmigavac. Majke im ga složim svima koji izlaze iz kružnog bez žmigavca.
Upravo je recenica u zakonu o pravilu iskljucenja: "dozvoliti vozilu iz unutarnje trake", sto ne znaci na volju svakome. Nasa ne/kultura bi ostavila vozila u kruznom toku do smrti. Stoga, prevedeno, unutarnja ima uslovno pravo prvenstva.
To Horozovicu
Vanjsku traku odvojis betonom od unutrasnje ko u Mostaru i nema nikakvih guzva i problema u saobracaju.
Vratite kvalitetan poligon u kasarne. Polazak uzbrdo,parking medju automodele.. pomazu pocetniku da bez stresa izadje na prve casove voznje na ulicu.
Upravo clanak i govori da bi trebala edukacija za kruzni sto se vi.di iz komentara. Uglavnom, obje stvari imaju smisla
Svi se prave pametni a pojma nemaju. Najbezbjednije je drzati se vanjske trake i pred izlaz na kojem izlazis das zmigavac desno i to je sva filozofija. U Becu se neces zeznuti, a onaj iz unutarnje trake ako te opali, hem ti je uzeo prvenstvo, hem ide kazna lagano.
Ti pojma nemaš#
Ne bih usao u unutrasnju, nema sanse. Iskljuciti se nemoguce od kretena. Vozi vanjskom i boli te briga svi se vrtite ukrug nek se iskljuci kad ko stigne. To pravilo svakako po Zakonu nije nigdje definisano, ljudi ga izmislili a ne znaju ni ravno voziti a kamoli ukrug.
Lupas bolan, a pravilo desne strane? Moras pustiti onog sa desne strane svakako, orilo gorilo, a njegova je dobra volja hoce li te pustiti ili nece, a ako ga lupis kriv si 100%
Prvi pametan predlog pogotovo za dobrinji pravo guzvu pravi auto skola dok instruktor tokom voze tipka mobitel
koliko vidim više od pola komenrara nema veze s mozgom U kružnom toku ako hočeš u prvo skretanje koristiš vanjslu traku a.ako hočeš drugo treče skkretanje koristiš unutrašnju traku
To nigdje ne pise, preglupo neformalno pravilo rizikujes da te neko zvekne i da se vrtis 10 minuta u krug. Ma cao
mene maloprije kazni od skenderije prema m dvoru, kaže drot vozio si brzo, ovdje je ogranicenje 50kmh.. reko od kad on kaže oduvijek.. ja sam vozio 65 kmh.. glavna saobracajnica
Ne treba kampanja, samo stanite u kraj ovima sto plate da prodju.
Ja ne znam odakle vi ta pravila vadite. Vanjska traka, prvi izlazaz, drugi izlaz? Gdje to piše? Zakon? Jedino pravilo kod naših kružnih (99% ih je takvih) da onaj u kružnom ima prednost nad onim što tek ulazi u kružni (99% kružnih kod nas ima trokut naopaki na ulasku). Ostalo je sve nedefinisano.
ja glupih prijedloga , haj za kružni i nekako al cuj da ne idu na vožnju prije 10... bolje pravite brze ceste da riješite gužvu, nemojte razvlačit gradnju transverzala... i napravite zakon da si kriv ako u kružnom voziš vanjskom i udariš onog ko izlazi iz unutrašnje....
hajvanizam u kolektivnom krugu
Mislim da je glavni grad postao problem sam sebi.