{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nakon zatvaranje hotela Holiday: Radnici pitaju kome je u interesu da ih ostavi bez posla

18.6.2015. u 16:17
20
17
Nakon zatvaranje hotela Holiday: Radnici pitaju kome je u interesu da ih ostavi bez posla
20
Nakon zatvaranje hotela Holiday: Radnici pitaju kome je u interesu da ih ostavi bez posla
Foto: Arhiv/Klix.ba
Povodom aktuelnih dešavanja u vezi firmom Holiday Resort d.o.o. koja je iseljena iz hotela Holiday Sarajevo reagirali su i radnici ove firme, bivši radnici hotela Holiday.
“Izbacivanje radnika na ulicu i zatvaranje hotela Holiday Sarajevo nema nikakve veze sa postojanjem osnova sumnje za utaju poreza, kao što je i zvanično objavljeno u saopštenju Kantonalnog tužilaštva. 15.06.2015. godine na zahtjev Kantonalnog tužilaštva Kantona Sarajevo, a po naredbi Općinskog suda izvršen je pretres prostorija hotela Holiday i tom prilikom odnesene su fiskalne kase, računari, dokumentacija i pečati. Između ostalog odneseni su i računari sa bazom podataka o rezervacijama gostiju, što bi svakako onemogućilo daljnji rad hotela. Ova akcija sprovedena je dan prije planiranog iseljenja firme Holiday Resort d.o.o. i njenih radnika iz hotela Holiday. Iseljenje firme Holiday Resort i radnika tražio je stečajni upravnik hotela Holiday, Muhamed Mahmutović u konsultaciji sa stečajnim sudijom, Hakijom Zajmovićem. Na njegov zahtjev Općinski sud u Sarajevu je donio zaključak o zabrani korištenja poslovne zgrade hotela i realizaciji i provođenju mjere 'oslobađanja' zgrade hotela od stvari i ljudi firme Holiday Resort d.o.o. uz asistenciju policije”, kažu radnici u svom saopćenju.

Oni odbacuju insinuacije o milionskim utajama poreza i kažu da su ravne naučnoj fantastici. Također, postavljaju pitanje koja firma za 10 mjeseci poslovanja može utajiti toliki iznos poreza? Prema radnicima, ove tvrdnje su plod mašte stečajnog upravnika, a poreska uprava i tužilaštvo će nakon provedene istage utvrditi stvarno stanje.

Drama sa radnicima hotela Holiday i njegovom imovinom započela je u februaru 2014. godine kada su radnici stupili u obustavu rada zbog neuplaćenih plata, poreza i doprinosa, koji su i podnijeli zahtjev za stečaj hotela. Prije donošenja rješenja o otvaranju stečajnog postupka većinski vlasnik hotela potpisao je ugovor o zakupu hotela sa firmom Holiday Resort d.o.o. u cilju nastavka poslovanja hotela, preuzimanja u radni odnos radnika hotela, plaćanja režija i dobavljača i poreza i doprinosa. Nakon otvaranja stečajnog postupka, tadašnji stečajni upravnik raskinuo je sve ugovore o radu sa zaposlenicima, koje je zatekao u hotelu i 10 dana ih ostavio bez novih ugovora o radu, čime bi radnici ostali bez prava na uvezivanje staža i zdravstvenog osiguranja, te nije ponudio nikakvo rješenje za situaciju u kojoj se hotel našao.

“U skladu sa ugovorom o zakupu Holiday Resort je zaposlio 70 bivših radnika hotela Holiday, koji ujedno čine i 70 članova skupštine povjerilaca hotela u stečaju. Skupa sa radnicima Holiday Resort je podigao hotel na noge, vratio povjerenje klijenata i doveo sve njegove dijelove u funkciju. Imovina hotela (stečajnog dužnika) ni na jedan mogući način nije ugrožena, niti je stečajnom dužniku nanesena šteta. Stečajni upravnik je imao svoje kancelarije u hotelu i mogao je mirno provoditi stečajni postupak u skladu sa zakonom. Hotel je radio, pružao usluge klijentima i poslovao uspješno. Radnici su primali redovno svoju platu i imali izmirene poreze i doprinose, posao je razrađen, a hotelu je vraćen pozitivan imidž u javnosti. U situacijama povećanog obima posla Holiday Resort je pozivao na rad, također, bivše zaposlenike hotela, koji se nalaze na birou”, dodaju radnici.

Radnici kažu i da je, zatvaranjem hotela i izbacivanjem radnika onemogućen je i nastavak rada dvadesetak privrednih subjekata, koji su poslovali unutar hotela.
“Saopštenje Općinskog suda u Sarajevu u kojem se kaže da će stečajni upravnik pozivati radnike, koji se prema njegovim saznanjima nalaze na birou, je farsa, obzirom da je hotel još uvijek zatvoren i ne postoji namjera pokretanja hotelskog poslovanja od strane stečajnog upravnika, što je i potvrdio putem svojih saradnika klijentima koji su željeli znati šta se dešava sa njihovim rezervacijama sale za proslavu. Poručio je da ga to ne interesuje”, zaključuju radnici.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: