Komentari (14)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Koja je ovo prevara i kriminal. Zeljeznice samo na osnovu poreza duguju preko 200 miliona a za to je kriv njihov menagement koji je godinama postavljan od strane vladajucih partija. Tako su krali, zaposljavali podobne (kojih sada ima preko viska), neodgovorno poslovali itd..Neka povise cijenu svojih usluga a ne da svoj kriminal i neodgovorno poslovanje prebacuju na leda gradana i od njih naplacuju svoj lopovluk.
@ a slažem se s tobom... samo si pogriješio što se stope poreza tiče... u FBiH porez iznosi 73 % ... tj. na svakih 100 KM isplaćenih radniku, poslodavac državi mora isplatiti još 73 KM ...to su radničke pare... ovo je bez PDV-a ... + na taj iznos dodaj PDV koji radnik plati za svaki kupljeni proizvod u prodavnici... dobije se računica od cca 84 % poreza... @ Spreeco Tačno je da šleperi uništavaju ceste i da vlada plaća njihovo održavanje. Ali plaća od njihovog nova, tj. od akciza na gorivo i doplatke uz registraciju vozila. Zači oni amortizuju cest - oni i plaćaju njihovo održavanje. Tako ko amortizuje prugu - nek plaća njeno održavanje...
Nepupolarno,al Vlada mora finansirati željezničku infrastrukturu kao i cestovnu.Željezničari mogu sebi zaraditi platu ali nisu dužni finasijski održavati pruge koja je državno vlasništvo. Šleperi nam podrobiše samo ceste i svake godine se krpe ceste i izdvajaju se milioni maraka. -E sad koliko nam je Vlada sposobna,da nađe najbolje rješenje vidjećemo. Uvjek je bilo po narodu. Na grbači naroda žive i političari,vojska prosvjeta itd...
sto ne bi Zeljeznice podijelili u dvije firme, infrastruktura i transport, transport lagano ugasiti, parazite neradnike koji sve zivo pokrase sa zeljeznica na biro, penziju ili isplatiti otpremnine, a infrastrukturu pod koncesiju nekoj renomiranoj firmi pa nek ulazu, obnavljaju i tako to. Nismo vise u samoupravljanju, komunizmu i socijalizmu, 92-e smo glasali protiv tog sistema, 20 godina je proslo, dosta vise. Stvarno mi nije jasno do kada vlasti misle samo namete udarat gradjanima, kod osmanlija je porez bio 10%, kod ovih demokrata polako izlazi na nekih 50-60 posto. Dugu starost i tesku bolest im zelim.
Tačno je da nikad kamion ni šleper ne mogu jeftinije prevući rudu ili bilo koji drugi teret od kompozicije od 30-40 vagona .... E sad da ja tebe pitam: Znači skuplji su troškovi prevoza šleperima, ali njima se isplati poslovati, nisu u gubicima i ne traže ničiju sadaku. To znači da su ljudi sposobni da rade svoj posao. Evo i ja ću otvoriti sutra firmu, zadužit ću se desetine miliona i više (za te pare mogu otvoriti aviokompaniju)... nije me briga kako će firma raditi, radnici i ja kao direktor, imat ćemo odlične plate... država će nas spašavati kad god nam zapne... Pa ima li to igdje u svijetu ???? Kod nas se profitabilne firme prodaju, a paraziti svašavaju... i pitamo se zašto su plate i penzije male....
Čitam ovo i ne mogu da vjerujem... Pa jesu li ti ljudi normalni ??? Pa svaka varijanta je isplativija od ove... znači svi treba da plaćamo život ovih parazita u Željeznicama, vozovi puni, a oni u gubicima ... ko je tu lud ??? Realno, ako ovo prođe bez reakcija...onda mi nismo ni za šta vala... Ako gorivo poskupi, koje je ionako već sad preskupo, to će izazvati LANAC POSKUPLJENJA SVIH PROIZVODA... to je će platiti opet SIROTINJA... daleko veća sirotinja od ovih uposlenika Željeznica... e državo, jadna si mi...
Koji ce meni karinasa zeljeznica ako ne moze sama sebe finansirati,TREBATE MALO NAPRAVITI RASJEKE U tim zeljeznicama,NAJVECI su duznik u drzavi i sad ja trebam da mu dajem od svake litre goriva 10 ili 20 feninga da se spasu,,,pa treba ih ukinuti,i onako samo elektroprivreda ima od njih racuna i niko vise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zar dzemal bijedic nije umro?
Mamu li vam vašu lopovsku, opet po jadnom i napaćenom narodu. Uzmite od onih zbog kojih su i propale željeznice.
sramota! država nema efikasno rješenje problema sa željeznicom, pa to prevaljuje na leđa običnih građana koji bi sad trebali da finansiraju željeznice a od iste nemaju nikakve koristi. kao da nam gorivo ionako nije preskupo, pa treba biti još skuplje. i u sadašnjoj cijeni goriva najveći dio su nameti države! sramota još jednom!
Svaka čast Bijediću :)
Ne može nikad kamion ni šleper jeftinije prevući rudu ili bilo koji drugi teret od kompozicije od 30-40 vagona
A da se izdržavate od prodaje karata. Samo sadaku ste našli tražiti, k\'o da gorivo nije dovoljno skupo. Ako niste profitabilni, šta ćete nam?
Bravo konačno jedno dobro razmišljanje tako se radi da se spase državne firme ŽFBiH i ŽRS jer su ove autobuske-sve su uglavnom privatne firme poklopile i monopolisale linije i cijene prevozai