@sarajka gdje pise da BH Airlines mora biti u vlasnistvu drzave ili neke drzavne kompanije. Po cemu to Turkish rusi BH Airlines ulazuci u njega kapital i stavljajuci avione na raspolaganje. Zasto Turci sjede u Upravi? Jednostavno? Da ne bi \"nasi\" rasharcili ono sto kompanija zaradi. Po kojem osnovu je Recica uopste bio direktor te firme. Zasto drzava, kad je vec ozbiljna, nije dovela pravog pravcatog profesionalca da se time bavi? Danas je Lufthansa vlasnik i Austrian-a i Swiss-a, da ne govorim o udjelima u engleskom BMI-ju te kreira globalno politiku Star Alliance-a itd. itd. Turkish je utoliko dobro dosao jer zna da se bavi tim poslom, a svjedoci smo ekspanzije Turkisha u zadnjih par godina. Ono sto je bitno u svemu jesu radna mjesta koja se mogu osigurati samo onda ako se transparentno radi i ulaze, a ne crpi unedogled. Odgovor je jednostavan: hocete strateskog partnera - moze - ali ne mozete raditi sta hocete.
Prikaži sve komentare (40)