Produženje tramvajske pruge do Hrasnice i obnova trolejbuskog saobraćaja prema Vogošći trebaju biti prioritet u izgradnji infarstrukture.Ovim bi bio smanjen broj autobuskih linija.Nakon ovog bi ove dvije vrste gradskog prevoza trbali da ostanu GRAS,a da autobuski i kombi prijevoz bili izloženi tržišnom poslovanju odnosno linije bi se dobivali koncejski na javnim natječajima.Kako bi sva područja bila obuhvaćena javnim autobuskim i kombi prijevozoma treba lo bi se pristupiti izdavanju kncesija na principu "para" odnosno jedna koncesija bi se davala za 2 linije uvezano(1 linija rentabilna i 1 linija minimalno rentabilna ili nerentabilna).Autobuski i kombi dio GRASA bi trebalo privatizirati ili ostvariti javno-privatno partnerstvo,a GRAS(tramvajski i trolejbuski dio) bi ostao JKP.U budućnosti gdje bi se vršila izgradnja novih ili proširenje stari saobraćajnica treba bi se uvoditi tralejbuski saobraćaj.
Prikaži sve komentare (102)