Komentari (102)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ima li GRAS dovoljno tramvaja za ovo?
dobit će od turaka
Hmm, ovdje, sve ono za ono :) Al ozbiljno, nije to tako veliki projekt da nije ometajućih faktora. Mislim da treba, velika su to naselja (za naše uslove) i ako može, zašto ne? Pa u drugim gradovima tramvaji voze uzbrdo i nizbrdo, skoro ko uz našu Frontovsku, Mihrivode... Dobra ideja, ali vidjećemo kako će završiti.
vraga ću, ako se to ostvari, ikad više sjesti u prazan trajvan na Ilidži..
Evo odma` odgovor na anketu! Naravno da treba.Tramvajem do Hrasnice i svugdje gdje moze tramvaj doci.Zasto ne,pa cak i do Hadzica.Zamislite turisticku tram.liniju: Aerodrom-Hrasnica pa onda zicara pravo na Igman.Prelijepo.Ali ako se nema dovoljno novca,onda obavezno projektovanom trasom bar za jednu stanicu u pravcu Hrasnice dislocirat` ilidzanski terminal bez mogucnosti da se uz njega otvaraju "azijske pijace" kakve su danas na Ilidzi.
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HOĆEMO LI MORATI (AKO SE OVO IZGRADI) PRIMITI JOŠ 2000 LEZIHLJEBOVIĆA U GRAS I DATI IM PREDOBRE PLATE, TOPLI OBROK-BOGOVSKI, REGRES I SVE ZAJEBANCIJE KOJE NAM TI NERADNICI GULE SA IONAKO SLABIH I BIJEDNIH RADNIČKIH PLEĆA, GRAS UGASITI! CENTROTRANS, KULTURNI, ČISTI, UREDNI, KARTE NISU SKUPE
Pa to bi bilo najbolje za GRAS - da se drži svega što koristi trolle i provuče žicu svuda gdje ima uslova!
Ja sam već jednom ovdje pisao da su linije 1 i 4 nepotrebne i da prave gužvu, i da je dovoljan jedan tramvaj sa 2 kabine koji će svakih 10 minuta voziti naprijed-nazad od teh. škole do stanice - besplatno, jer će ljudi več platiti karte do teh. škole. Isto tako su upitne i linije 2, 5 i 6 jer su faktički linije u liniji i niko ih neće čekati npr. na Čaršiji ako hoće do Malte. Ne bi bilo loše to do Hrasnice, a trebalo bi razmišljati o povezivanju Ilidže i Dobrinje.
Cuj pitaju lafo gradane a koja budala nebi voljela da ima bolje povezan saobracaj....
Treba anketirati ljude koji su pobjegli od te budalastine,i jos uvijek zive"vani",a ne samo papke sto su ostali,i te pesmerge,sto su se dovukli u Sarajevo.
Koliko dugo traje ova priča. Naravno da treba graditi, povezivati gdje god je to moguće. Ovaj dio grada je prilično odsječen, zanemaren, a Sarajevo samo je sabijeno u kotlini, može se širiti samo u tom pravcu, i malo šire, Stup i dalje. To je neminovno. Treba pametno povezati sve. Međutim, opečeni svime godinama....Dok se djeca nagode...
Bolje napravite anketu da se ukine i ovo ruglo što ima.
pravice se met(n)o do neuma a pesmerge ce biti vozaci
Ma ja, bitniji je tramvaj za hrasnicu nego da se obezbjedi prohodnost ceste, kako za automobile, tako i za pješake, pogotovo brdskih naselja tipa briješće,soukbunar,vratnik,hum...
Nemoj da brineš, samo još malo dok narodu sasvim ne zamute mozak, najavljivaće oni i tramvaj za Soukbunar.... Smisliće neki koji ide uzbro pod 60 stepeni.... Ovdje je lijenost i laž, obuzela sve, od vrha do dna... Prije nekoliko godina, svakodnevno se trubilo o Trebevićkoj žičari, trebala je "provozati" još prije 2-3 godine.... Sada je niko ne spominje... a trebala je do sada donijeti milione.... negdje leži sprema za "otpad" oprema koju su Švajcarci donirali..... Ovdje se sve snage troše na izbore "svake dvije godine".... Po medijima najavljuju kule i gradove, narod guta laž kao omamljen.... Djela na vidjelo!
ma stoka brate moj, jebeš im mater lažovsku
to vam se utalio MEMIĆ predsjednik općine Ilidža što mu je krava kućni ljubimac taj se u sve zaračuna
Produženje tramvajske pruge do Hrasnice i obnova trolejbuskog saobraćaja prema Vogošći trebaju biti prioritet u izgradnji infarstrukture.Ovim bi bio smanjen broj autobuskih linija.Nakon ovog bi ove dvije vrste gradskog prevoza trbali da ostanu GRAS,a da autobuski i kombi prijevoz bili izloženi tržišnom poslovanju odnosno linije bi se dobivali koncejski na javnim natječajima.Kako bi sva područja bila obuhvaćena javnim autobuskim i kombi prijevozoma treba lo bi se pristupiti izdavanju kncesija na principu "para" odnosno jedna koncesija bi se davala za 2 linije uvezano(1 linija rentabilna i 1 linija minimalno rentabilna ili nerentabilna).Autobuski i kombi dio GRASA bi trebalo privatizirati ili ostvariti javno-privatno partnerstvo,a GRAS(tramvajski i trolejbuski dio) bi ostao JKP.U budućnosti gdje bi se vršila izgradnja novih ili proširenje stari saobraćajnica treba bi se uvoditi tralejbuski saobraćaj.
Posto su ilidzi i hrasnica budućnost grada, predlažem metro
ne možete posle 12 naveče da uvedete svako sat da vozi tramvaj po jedan makar,bila bi najbolja naplata nego pravite podvožnjake i kažnjavate građane stupa,klošari ništa ne pravite
nemojte podvožnjake samo praviti niko vam kartu neće platiti ko na stupu stid vas bilo,kanton napravio a gras koristi,dok im neko ono ne polupa,p izda vam materina lopovska ništa ne pravite