Komentari (9)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Rok isporuke je ovakav jer je prije koristenja bilo potrebno sanirati prugu! Inace bi i Talgo vozio 60 km/h...
De ba dijasporac ne laprdaj. Cuj ti njega, on bi skroz ukinuo vozove prema Beogradu. Granicimo sa Srbijom i ljudi stalno putuju na toj relaciji, postoji interes za tu relaciju i sigurno ce biti isplativa, zato odvadi malo...
Ljudi, ovo su nagibni vozovi, brzi su i bolji od hvatskih bez svake sumnje. Jos nikad se nije desilo da imaju gresku sa nagibnom tehnologijom kao kod Simensovih Regio Swinger (u Hrvatskoj) koji su totalni promasaj. Isto tako sa vozove ove brzine, moraju se obnoviti ne samo stanice i pruga, nego se pruga mora izolirati tako da ti vozovi mogu nesmetano razvijati te vece brzine. Inace kad ovakav voz naleti na zivotinju, ili kad prijelazi nisu osigurani, brzo ce tih devet kompozicija biti razvaljeno, pored toga sto ce biti putnici u velikoj opasnosti. Naravno tu treba totalna informatizacija cijelog sustava, treba praviti duple pruge, barem na koridoru 5C.
Da, opste je poznato kad iz Sarajeva ides za Budimpestu, onda ides preko Beograda? De ba Jasta nebulazni. Linija ide Sarajevo - Osijek - Budimpesta. Inace opste je poznato da rijetke drzavne kompanije u tom domenu prave profit, sto znaci drzava ih mora dotirati, sto opet znaci porezni obveznici FBIH ce dotirati da Srbijanci budu bolje povezani sa recimo Splitom? Treba osavremeniti povezanost izmedju BiH gradova, pa recimo povezati Trebinje preko SA sa Bihacem, pa Mostar sa Bijeljinom, pa Bluku sa Sarajevom, pa napaviti sve stanice u skladu sa EU standardima, pa tek onda povezivati regionalne glavne gradove sa EU ili Dalmacijom. Sto se tice pruge, koridor 5C se modernizuje i to je vec pri kraju, doduse zbog konfiguracije terena nece ici 220km/h nego mozda 150 km/h, ali ce zato napolju moci razvijati tu brzinu. Sto se tice kompozicija i vremena pravljena, mislim da je izvan svakih normi i da je bezobrazluk.
Putovah ljetos od Sarajeva do Prijedora punih 7 sahata/casova kako ko hoce. Voz ide mjestimicno relativno brzo da bi onda usporio da mili, dal zbog toga da raja il ko li vec iskoci iz voza u svom selu/kraj kuce il zbog neceg drugo. Dalje same dionice puta su katastrofalne, neravne, voz ako bi isao vise od 20 km/h imam osjecaj da bi se prevrnuo. Iskreno receno volio bih da vidim te vozove od 110 km/h sat u BiH jer bi se doslo sa jednog kraja (Tuzla - Bihac/Prijedor/Gradiska) za nekih 3-4 sata... Vjerujem da bi se radije islo u Mostar vozom za 35-40 minuta nego stavljati glavu u torbu sa autom... Nada je zadnje koja nas napusta...
Ne vidim razloga da linija ne ide i prema BG kad puno ljudi putuje i na tu stranu pogotovo ako idu u Budimpestu, negdje u Rumuniju il Bugarsku. Samo meni nije jasno od kad nase pruge mogu izdrzati vozove kojidu 220 km/h??? Zar za to ne bi trebalo napraviti remont pruga??? Sto se tice samog trajanja izrade, ako se radi o 9 kompozicija onda mozda 5 godina i nije puno, naravno ako ce tehnoloski gledano ti vozovi i oprema biti priblizni tekucim standardima.
Kako ti vozovi izgledaju sto ih je kupila FBIH? http://www.abuaf.com/norte/fotos/Quintanapalla-TalgoXXI.jpg
Kretenizam. Potpisati stvar 2006 ili cak 2005 godine, a kompletna isporuka ce biti obavljena tek krajem 2011 godine, je totalna blamaza. Budimo realni, FBIH nije te vozove dobila po popustu, nije ih dobila jeftino, radi se o 7,5 miliona EUR po kompoziciji, sto znaci skoro su u klasi njemackog ICE3 po cijeni koji cini mi se kosta 9 miliona EUR po kompoziciji. Znaci posao odabira je tu sporan, plus od trenutka potpisa do trenutka isporuke skoro/ vise pet godina je bezobrazno dugo. Isto tako sporne su linije saobracanja. Znaci FBIH ce finansirati liniju od Beograda preko Sarajeva do Splita? Sta ce nam u opste ta linija prema Istoku? Treba sve vozove okrenuti ka zapadu, sjeveru ili jugu. Isto tako misli li ko obnavljati stanice i praviti ih na europskom nivou?
Tako i treba. Dajte da se popularizuje zeljeznicki promet, nema ugodnijeg, udobnijeg, ni za okolinu prijaznijeg prevoznog sredstva od voza!