Da, opste je poznato kad iz Sarajeva ides za Budimpestu, onda ides preko Beograda? De ba Jasta nebulazni. Linija ide Sarajevo - Osijek - Budimpesta. Inace opste je poznato da rijetke drzavne kompanije u tom domenu prave profit, sto znaci drzava ih mora dotirati, sto opet znaci porezni obveznici FBIH ce dotirati da Srbijanci budu bolje povezani sa recimo Splitom? Treba osavremeniti povezanost izmedju BiH gradova, pa recimo povezati Trebinje preko SA sa Bihacem, pa Mostar sa Bijeljinom, pa Bluku sa Sarajevom, pa napaviti sve stanice u skladu sa EU standardima, pa tek onda povezivati regionalne glavne gradove sa EU ili Dalmacijom. Sto se tice pruge, koridor 5C se modernizuje i to je vec pri kraju, doduse zbog konfiguracije terena nece ici 220km/h nego mozda 150 km/h, ali ce zato napolju moci razvijati tu brzinu. Sto se tice kompozicija i vremena pravljena, mislim da je izvan svakih normi i da je bezobrazluk.
Prikaži sve komentare (9)