Jednu garnituru će sačinjavati devet vagona, a ukupno će biti pet dnevnih i četiri noćne garniture.
Vozne garniture koje kupuju Željeznica FBiH su posljednja sedma generacija Talgo voza za brzine do 220 km/h.
Kako se ističe u Izvještaju o stepenu realizacije Projekta Talgo, postolja kod ovih garnitura nisu kao kod konvencionalnih garnitura nego su podijeljena između kola s nezavisno vođenim točkovima, a takva konfiguracija omogućava bolju sigurnost u uvjetima vožnje.
U okviru Ugovora za nabavku devet putničkih garnitura vozova, Željeznicama FBiH će biti isporučena i savremena oprema za održavanje Talgo vozova, koja će biti ugrađena u kapacitetima Centralne radionice Rajlovac.
Glavni cilj toga je da se osiguraju kvalitetni uvjeti za održavanje Talgo vozova prije njihovog dolaska.
Novopristigli podni strug za obradu točka će se, također, koristiti i za ostali vozni park Željeznica Federacije BiH i ugradnjom tog struga Željeznica će imati velike uštede novca koji se do sada koristio za plaćanje usluga obrade profila točka u radioničkim kapacitetima Željeznica RSa u Doboju.
Oprema za održavanje Talgo voza je proizvedena i tehnički tim željeznica FBiH je izvršio pretprijem opreme u Talgovim proizvodnim pogonima u Madridu.
U toku je implementacija projekta lokalnih radova za ugradnju opreme u depou Rajlovac.
Isporuka opreme za održavanje, ugradnja, puštanje u rad i obuka osoblja Željeznica FBiH će biti izvršena do kraja 2008. od kada će Željeznice FBiH imati najmoderniju opremu za održavanje vozova u regionu.
S predstavnicima firme Talgo u sjedištu Vlade FBiH u Sarajevu danas su razgovarali i premijer FBiH Nedžad Branković i federalni ministar prometa i komunikacija Nail Šećkanović.