Komentari (122)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Što nisu mjerili stepen pametovanja i izrugivanja drugim. Niko nas ne bi prestig'o
Sandžo opasan si lik, prodaješ se kao čovjek koji ne zna napisati dvije smislene rečenice, a ovamo čujem druge priče....
MRŠ........
Stas pit?
Štaš ti, štašti treeba?
Ih oko lukavca kazu "sta ce ti pizda?"
PRIKAŽI ODGOVORE (9)
Cim udjes u drzavnu firmu, sve je 0%. Davno je to amerikanac skonto i sve neradnike poslao na ulicu.
crna rupa univerzuma
E čuuj! Čudi me daBosnu i Hercegovinu uoopšte miješaju sa ostalim zemljama kada su bilo kakva mjerenja,, statistike i slično u pitanju. Ja sam Bosanka i Hercegovka, druge zemlje nemam a ova u kojoj sam primorana da živim je tamni vilajet zahvaljujući ljudima koji je vode.
Godinama godinama godinama šta god da pročitam Bosna i Hercegovina zadnja na listi ili je uopšte nema na listi. U svemu što se moževidjeti, izmjeriti, sračunati, proučitdi Bosna i Hercegovina zadnja. Ljudi u vrhu vlasti, pametni, učeni, svi ljudi koji se i za šta pitaju u ovoj zemlji da li vidite šta napraviste od nas. Nismo mi ni glupi ni lijeni ali nemamo na vlasti nekoga ko nas voli, ko voli ovu zemlju a ko i zna voditi zemlji. Vode nas primitivci i zbog toga smo zadnji u svemu. Stidim se!!! Jeknula bi da zaboli, vidite li jadnici jadni do šta ste nas doveli?
Licno meni kao gradjanki Sarajeva se ne svidja usluga pocevsi od kafica, radnji itd. naravno da uvijek ima izuzetaka... Ali znam da kad nasi ugostitelji vide da neko nije odavde da ce ga bolje usluziti nego nas
Osim ako gost dolazi iz tuzle
Eto ja sam bio u Sarajevu prvi put,letos.Relativno veliki grad,ali kao da se svi znaju,odmah provale da si sa strane , i sve ev. predrasude koje može imati neko ko prvi put dolazi,brzo padaju u vodu,jer gde god sam bio(ćevapi,butici,zanatske radnje),svuda sam osetio neki "dodatni"trud od strane konobara,zanatlija,sa kojima je tako lako stupiti u kontakt,u neformalne,opuštene razgovore, neko može to da ne voli,ali meni je prijalo itekako.Tada se lakše i odreši kesa ,na ug.objekte najviše,na suvenire,i lakše se odlučiti za novu posetu. Za kraj,pohvalio bih vrh.ćevape kod Hodžića.
_"Postavlja se pitanje koliko se koriste alati za unapređenje kvalitete usluge i da li uopće, s obzirom da se već nekoliko godina Bosna i Hercegovina po kvaliteti usluge nalazi na posljednjem ili pretposljednjem mjestu." Vjerijem da se kod nas ne koriste nikakvi alati za unaprijeđenje kvaliteta usluge. Jednostavno, čovjek se zaposli, dođe na neko radno mjesto davaoca usluga. Po ponašanju pojedinaca, uglavnom većine, da se zaključiti da oni nisu edukovani, niti osposobljeni za rad sa mušterijama, nego koriste ono što imaju, svoju narav i svoje kućno ponašanje. Odgoj tu igra veliku ulogu. Sreća nam je ako prilikom korištenja naiđemo na trgovca koji ima dobru narav, koji nije imao porodićnih problema, koga ne boli glava, koji nema razvod ili raskid :))), tek onda ćemo biti fino usluženi, pozdravljeni i dobit ćemo riječi zahvale. Znači, čovjek je prepušten sam sebi i bez ikakve edukacije sjeda na neko radno mjesto kako bi oneraspoložio klijete, jer je i on sam neraspoložen, ili frustriran, ili naprosto ne zna da se drugačije ponaša. Znači, mi i naš novac zavisimo od lijepog i ružnog dana date osobe. To nije ok. Mislim da bi poslodavci MORALI poraditi i dati upute uposlenim kako da se ponašaju prema mušterijama, ako ne radi sebe, a onda radi nas koji mu ostavljamo svoje novce. Ako je ikako moguće, moralo bi za uposlenike uslužnih djelatnosti da važi pravilo da privatne probleme ostave kod kuće, nabaci osmijeh i kao papagaj nauči tri - četiri riječi na veliko zadovoljstvo svih. Isto kao što važi pravilo za kuću, radi bolje kućne atmosfere, posao ostaviti ispred kućnog praga, pa tek onda ući u kuću. Ima ih i jako uslužnih, ali oni su vema rijetki. Mislim da je procenat neljubaznosti veći nego su ovi prikazali. Poslodavci bi morali uvesti kodekse ponašanja, ali kako da ih uvedu, kad vjerovatno ni sami ne znaju kako da se ponašaju ))
Šta ćete popiti'iii momciii.. !!
Najviše prostora za unapređenje postoji u sektoru telekomunikacija koje su čak u području nuđenja dodatnih proizvoda i zahvale na posjetu ostvarile 0%. Ovi iz telekoma zakucali HA HA HA, ŠTELE!!!
Meni ne smeta ponasanje trgovaca jer uvijek imas opciju okrenuti se i otici, ali sta je sa zdravstvom, posebno kad ti hitno treba pomoc u nocnim satima????
meni su ova mjerenja glupa... ne treba mi ni pozdrav ni ljubaznost jer me onda to nervira. meni je najbitbije za ljude koji rade u usluznim djelatnostima da poznaju proizvod i da su u stanju odgovoriti na svako moje pitanje. ako to bude super, sve ostali je nebitno, cak i suvisno.
Kod nas dodjes u kafic kaze ti konobar : " Sta's popit' ti , sta ce ti pick.a " :-) vrhunac usluge . Daleko smo mi po svim pitanjima od svijeta treba nas izolovati , ograditi i baciti kljuc ...
Prodavacice il su mrzovoljne pa te ignorise il ti kazu izvoli ljubavi...iskreno ne znam sta je gore od toga...profesionalizam 0 bodova.
nista mi mrze nema udjem u butik ili bilo gdje , a ono ni Dobar dan, ni izvolite mogu li pomoci. samo se okrenem i izadjem. prije zaposljavanja trebali bi prvo poraditi na osnovnoj edukaciji a kasnije prodajnoj
Uvijek zavisi od prodavnice. Nekad dođem i pitaju šta mi treba, ja normalno kažem "davač pozicije prigušne klapne vazduha za fokus benzinac 2006. godište", lik kaže "jasno je, samo malo da vidim u magacinu". To je super. Ali kad dođem butik ili nešto slično, obično kažem nešto poput: "...eeee, pa, nako nešto, ono za jesen..., ...znači, da je, ono, malo kao toplije, da nije previše šareno...". A ženska mi krene nabrajati kolekcije raznih svjetski poznatih (nikad čuo za njih) proizvođača, po mogućnosti i sa savjetima koji komad će na koji način dočaravati moju ličnost itd. To mrzim iz dna duše. Tu mi uvijek treba da me ostave na miru, ja ću pogledati šta ima, naći ću odgovarajući komad, odnijeću ga na kasu, pa ću reći "ovo ću uzeti", završena priča.
Fasicst, a jesi li probao da u butiku trazis npr., zimsku jaknu do koljena koja se zakopcava na dugmad i ima kapuljacu s krznom u crnoj ili sivoj boji? Mozda dobijes isti odgovor kao u prodavnici autodijelova.
Samo što više loših vijesti, bravo za ove što na tuđoj maloumnosti zarađuju popularnost. Isto kao kad kažeš da se neki objekat vidi s mjeseca, svi vjeruju u to jer niko ne može da provjeri. Ne kažem da ima neljubaznih sezonskih konobara, ali dajte ba ljudi o čemu pričamo. Pa vrijeme da se već jednom počne pričati o pozitivnim stvarima pobogu ste i neću da vjerujem da nas više zanima nešto što nas srozava do dna nego što nas nešto čini većim, boljim, pametnijim itd.
pa kome je do tihgluposti kad mu je plata troduplo manja od prosjecne potrosacke korpe... cijene ko uparizu a plate ko u kongu... a milion problema... kredita svasta nesto