_"Postavlja se pitanje koliko se koriste alati za unapređenje kvalitete usluge i da li uopće, s obzirom da se već nekoliko godina Bosna i Hercegovina po kvaliteti usluge nalazi na posljednjem ili pretposljednjem mjestu." Vjerijem da se kod nas ne koriste nikakvi alati za unaprijeđenje kvaliteta usluge. Jednostavno, čovjek se zaposli, dođe na neko radno mjesto davaoca usluga. Po ponašanju pojedinaca, uglavnom većine, da se zaključiti da oni nisu edukovani, niti osposobljeni za rad sa mušterijama, nego koriste ono što imaju, svoju narav i svoje kućno ponašanje. Odgoj tu igra veliku ulogu. Sreća nam je ako prilikom korištenja naiđemo na trgovca koji ima dobru narav, koji nije imao porodićnih problema, koga ne boli glava, koji nema razvod ili raskid :))), tek onda ćemo biti fino usluženi, pozdravljeni i dobit ćemo riječi zahvale. Znači, čovjek je prepušten sam sebi i bez ikakve edukacije sjeda na neko radno mjesto kako bi oneraspoložio klijete, jer je i on sam neraspoložen, ili frustriran, ili naprosto ne zna da se drugačije ponaša. Znači, mi i naš novac zavisimo od lijepog i ružnog dana date osobe. To nije ok. Mislim da bi poslodavci MORALI poraditi i dati upute uposlenim kako da se ponašaju prema mušterijama, ako ne radi sebe, a onda radi nas koji mu ostavljamo svoje novce. Ako je ikako moguće, moralo bi za uposlenike uslužnih djelatnosti da važi pravilo da privatne probleme ostave kod kuće, nabaci osmijeh i kao papagaj nauči tri - četiri riječi na veliko zadovoljstvo svih. Isto kao što važi pravilo za kuću, radi bolje kućne atmosfere, posao ostaviti ispred kućnog praga, pa tek onda ući u kuću. Ima ih i jako uslužnih, ali oni su vema rijetki. Mislim da je procenat neljubaznosti veći nego su ovi prikazali. Poslodavci bi morali uvesti kodekse ponašanja, ali kako da ih uvedu, kad vjerovatno ni sami ne znaju kako da se ponašaju ))
Prikaži sve komentare (122)