Komentari (76)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kakav autoput i qurac... Cekaj da vidimo hoce li biti rata :)))))
Kao što sam i očekivao, pojavio se sandzački lobi. Ali, ako će kroz Federaciju prolaziti tek nekoliko kilometara, a Federacija otplaćivati dvije trećine ili jednu polovinu kredita, o čemu pričamo? Interesantno je da su srpski mediji nekada isticali opasnost od tzv. zelene transverzale, a sada predstavnici Srbije traže povezivanje Sandzaka i Sarajeva. Kako se ono kaže: Boj se Danajaca i kad darove nose!
Srbija zna da će bolje povezivanje sa Republikom Srpskom tom trasom, imati još jedan koristan učinak: Bošnjaci će brže iscuriti iz Sandzaka u Sarajevo!!!!
Samo Tuzla, Brčko, Bijeljina,... pa tamo ima više ljudi i potrebe
Srbijansko-Sandžaki lobi PROTIV BiH! Ima li da nekome ne treba bolji put, brža cesta. Dajte rođaci, da prvo poredamo prioritete.
Ovo svako na svoj mlin navodi, na kraju neće biti od puta ništa. Put Sarajevo - Beograd treba da ide kako je najbrže doći, samo još treba dai Jajčani kažu kako je najbolje da preko njih ide....
Samo idiot moze zaobici Tuzlu i Bijeljinu, al posto smo mi zemlja idiota...
Turska je finansijer projekta, vec se gradi autoput do crnogorske granice, crnogorci sa Kinezima buse kanjon morace da bi se povezali sa Srbijom... u pitanju je ogromna lova. Posto vec prolazi pored Uzica i blizu Drine, onda je jasno zasto je ova opcija preko Visegrada i Gorazda najjednostavnija, i zasto tu Turci hoce da investiraju novac. Niko ne baca pare tamo gde mu se ne isplati, a za druge deonice i trase gospodo Bosnjaci, i vasa elita mora pronaci novac i finansijere.
Tuzlanska regija je najmnogoljudniji dio BiH, podrucje sa najvise privrednih subjekata. Kakav crni Visegrad, Foca, Rudo..Gorazde treba brzu cestu do Sarajeva
Pitajte Erdogana zasto nece da trpa lovu u taj pravac. Pitajte i Bakira koji je sa njim pobratim.
Vucic poslao Muamera Zukorlica da nagovori Bosnjake da put prodje pored Visegrada, to od njega zahtijeva veliki srbijanski reditelj, pisac i arhitekta Nemanja Kusturica preko svog velikog ahbaba Mrkog Međeda.
..koji će krepati za 10-15-20 godina, a put će ostati kao trajno dobro generacijama..dajte ljudi ne pričajte gluposti.. ovaj put je apsolutni interes i Bosne i Hercegovine i Bošnjaka i Sarajeva..glupo je što se uopće naziva putem Sarajevo-Beograd jer on to u svojoj suštini nije. Vjerovatno će do Beograda brže i lakše biti doći koridorom Vc i kroz Hrvatsku nego preko Višegrada. Ovaj put je veza Sarajeva sa Novim Pazarom, Podgoricom, Prištinom, Skopjem, Sofijom, Istanbulom..
..ko može reći da nam ne treba ta veza..pa pitajte naše izvoznike koliko im treba da dovezu npr. šleper mlijeka do Podgorice i kojim putevima voze?! Put za Tuzlu (veza na Žepče) će se u svakom slučaju napraviti..pa valjda smo kao narod i država sposobni da napravimo tih 50 km? Al ovu priliku da probijemo put kroz vrlo težak teren istočne Bosne na račun Turske ne smijemo propustiti.
BiH nema para ni da zavrsi ovo jada autocesta sto se kilavi vec 15 godina lol. O kakvim vi to historijskim nepravdama bulaznite... Bez jake ekonomije BiH nema sanse da gradi ikakvu ozbiljnu infrastrukturu u razumnim rokovima, sve su to bajke lol.
A koja je to historijska nepravda? Mozda jedino sto je taj opanak iz istocne bosne dosao u grad i donio svoj primitivluk i seljakluk.
Istorijska nepravda ti je što su Bošnjaci Sandžaka razdvojeni sa maticom Bosnom što je veliko-četnička strategija.I svako ko gura sve prema Tuzli i Sarajevu pravi novu Palestinu.
@ElizabetaBosnjacka Hajde ne kenjaj zivotati... Kakva nepravda. Sandzak je teritorija srbije. Uvijek bio. To sto u toj regiji zivi veliki broj bosnjaka iliti srbijana muslimana nije nikakva nepravda.
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Ovo je neka zaejbancija, pa dajte djetetu od 10 godina da vam izracuna dali je ova trasa brze cesre usplativa....samo preko TZ je rentabilno pravljenje ove ceste i nista drugo....ostalo je bacanje para....
Prvo. Investitori koji ulazu Milijardu i Po Maraka u neki projekat nisu humanitarna organizacija i moraju misliti na povrat novca. Tuzlanski kanton, bez Bijeljine i Brckog ima promet od 20 000 vozila dnevno i vec je skoro potpuno zagusen ali i profitabilan da se bar moze vratiti ulozeno. Drugo, samo u Kalesiji je proteklog vikenda bilo 4 poginulih i mngo vise povrijedjenih. Tuzla ocajnicki treba deblokadu ali jamci i povrat ulozenog.
Koje gluposti ljudi zasjedaju nevjerovatno. Ovo za put na šta će izaći bog zna. A jedno je logično riješenje a to je ono matematičko i stručno. Sve ostalo je samo preseravanje debilizma...
Joj cuj do Gorazda, zapizdina mrtva, pa bitnija nam je ekonomski Tuzla, puno bitnija
@AQReturn Ti bi vjerovatno rekao da je ovo podvala, da prave autoput za Beograd da brze mogu tenkove i topove dovuci u Bosnu, ha?