Komentari (28)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Giganti Bake I Sebija rijesili ovaj problem prezagrijavanja mashine, posto su prakticno ukinuli zeljeznicu u BiH.
"Vrandučka" Dizel-Električna lokomotiva serije JŽ 662, mase 96 tona, vozovođe su je "tjerali" čak i do 140 km/h, sa 2 motora JW600 snage 2x591 KS, je već 1967. izlazila iz pogona Đuro Đaković. Sinhronizacija 2 motora je problem, jer se jedan motor više opterećivao i grijao od drugog, pa su samozapaljenja na 662 bila česta, zato su je i prozvali Skylab. Nakon ove nesreće ŽTO Sarajevo je prodao preostale 4 lok. serije 662 ŽTO Sombor gdje us manje više uspješno radile do 92/93...
Ajd ne bulazni,očigledno da želiš tužnom sjećanju na jednu zbilja veliku katastrofu i tragediju iza koje je ostalo 150 siročadi, utisnuti svoje profašističko i ograničeno političarenje....i to baš o sistemu u kome se odgovornost i ozbiljnost iitekako sprovodila ...
sh ta jugoslavija, klinci nemaju pojma sta je rahatluk