Zabrinjavajuće poslovanje mostarskog aerodroma: Više uposlenih nego putnika
Posljednji podaci pokazuju da je Međunarodni aerodrome u Mostaru i dalje rekorder razočarenja. U januaru ove godine mostarski aerodrom je imao samo pet putnika.
Posljednji podaci pokazuju da je Međunarodni aerodrome u Mostaru i dalje rekorder razočarenja. U januaru ove godine mostarski aerodrom je imao samo pet putnika.
Dok aerodromi u regionu obaraju rekorde po broju letova i primljenih putnika nakon pandemije, Mostar je i dalje rekorder razočarenja, na čije tlo još ništa redovno ne slijeće niti s njega polijeće, uprkos brojnim najavama oživljavanja zračnog saobraćaja.
Mostar je tokom proteklih 12 mjeseci obilježila priča o izgradnji olimpijskog bazena i sportske dvorane, te oporavku aerodroma i rješavanju deponije Uborak, kao i obnovi Partizanskog groblja, ali sve na priči ostaje i ulaskom u Novu 2023. godinu.
Vijećnica Naše stranke u Gradskom vijeću Mostara Irma Baralija traži hitnu ostavku Uprave mostarskog aerodroma jer je u novembru ove godine primio svega pet putnika što je njegov najslabiji učinak po jednom mjesecu u prethodnoj deceniji.
Aerodrom Mostar je u novembru primio samo pet putnika, što je njegov najslabiji učinak u ovom mjesecu u više od decenije i veliki fijasko s obzirom na konstantne najave novih letova i ogromno slijevanje novaca iz svih budžeta u državi.
Aerodrom Mostar je u oktobru zabilježio svega 711 putnika, što je pad od 88,7 posto u odnosu na isti mjesec u periodu prije pandemije 2019.godine.
Wizz Airom će narednog ljeta redovno letjeti s mostarskog aerodroma te konačno najveći grad na Neretvi i čitavu hercegovačku regiju zračnim linijama direktno povezati sa evropskim gradovima.
Na mostarski aerodrom nakon duge "suše", danas je sletio avion iz Katowica koji je dovezao 161 hodočasnika charter letom i po prvi put zračnom linijom povezao Mostar i Poljsku. U tu čast organizovan je vrlo bogat doček.
Aerodrom Mostar tokom ove godine imao je svega 168 putnika u 33 operacije, što je ispod svih minimuma likvidnog poslovanja, a kako je ostao bez jedine redovne linije koja je bila dogovorena na relaciji Mostar- Dusseldorf, nadu polaže u charter letove.
Zašto mostarski aerodrom propada iako se u njega neprestano ulažu ogromna budžetska sredstva je pitanje koje se godinama u javnosti postavlja bez jasnog odgovora, a za portal Klix.ba otvoreno je odgovorio ugledni ekonomski stručnjak Vjekoslav Domljan.