|

Pravilnim izvođenjem čučnjeva do savršenog tijela

Pravilnim izvođenjem čučnjeva do savršenog tijela
24
Klix.ba
5.5.2019. u 07:15
7
komentara
24

dijeljenja
Pravilnim izvođenjem čučnjeva do savršenog tijela Ilustracija: Shutterstock
Kako bi smanjili rizik od povrede i povećali učinkovitost najvažnije je vježbe raditi ispravno. Upravo zbog toga mnogi fitness stručnjaci preporučuju knjigu "Jednostavno i učinkovito" Iana K. Smitha koji detaljno opisuje načine na koje treba raditi vježbe.
Detaljne upute Smith je dao i za čučnjeve, jednu od najboljih i najpopularnijih vježbi koju možete izvoditi i kod kuće. Čučanj kao vježba uključuje razne dijelove tijela, a najviše djeluje na leđa, kukove, zadnju ložu i zadnjicu.

Da biste pravilo uradili čučanj potrebno je da stanete i blago raširite noge. Nakon toga grudi isturite naprijed pazeći da su vam leđa ispravljena. Polako se spuštajte dok vam koljena ne budu u visini ramena. Sve vrijeme držite ruke ispravljene. Kada se spustite u tom položaju ostanite 3 sekunde, ustanite pa nakon 2 sekunde ponovite korake.

Ukoliko ste početnik, stručnjaci vam preporučuju 2 do 3 seta čučnjeva 2 do 3 puta sedmično. Nakon nekog vremena povećavajte broj setova i broj dana kada ih izvodite.
Prijavi grešku


Komentari (7)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...