Tuning
16

MR Racing predstavio Golf GTD sa 217 KS i lažnim V8 zvukom

Klix.ba
Njemački tuner MR Racing je tunirao Volkswagenov Golf GTD čime je povećana snaga automobila, a promijenjen je i zvuk.

Golf GTD, najsnažniji dizelaš, pokreće 2,0-litarski TDI motor, u standardnoj konfiguraciji isporučuje 181 KS uz 380 Nm obrtnog momenta. Dobio je K&N zračni filter, a optimiziran je i softver tako da motor sada isporučuje 217 KS uz 450 Nm obrtnog momenta.

S obzirom na činjenicu da zvuk turbodizelskog motora nije impresivan, za one koji to žele MR Racing je razvio sistem za promjenu zvuka koji ostavlja utisak da se radi o V8 motoru. Taj sistem košta 1.699 eura i moguće ga je kontrolisati putem Wi-Fi risivera korištenjem aplikacije instalirane na iPhoneu ili nekom drugom smartphoneu sa operativnim sistemom Android.

MR Racing je pripremio i sportski izduvni sistem sa dvije izduvne cijevi promjera 100 mm, a tu je i Rieger body kit sa prednjim lipom, pragovima i stražnjim difuzorom. Body kit uključuje i proširenja lukova točkova za 40 mm kompanije SRS-Tec, a postavljeni su i 20-inčni točkovi s gumama Hankook Ventus S1 Evo dimenzija 235/30R20 te KW Variant 3 prilagodljivi ovjes.

O performansama zasad nema informacija, ali će sigurno biti bolje u odnosu na standardni VW Golf GTD koji do "stotke" ubrzava za 7,5 sekundi prije nego dostigne maksimalnu brzinu od 230 km/h.