Testirali smo električni mješanac skutera i romobila za originalno i bezbrižno ljeto

Testirali smo električni mješanac skutera i romobila za originalno i bezbrižno ljeto
61
E. Z.
3.8.2019. u 16:30
68
komentara
61

dijeljenja
1/28 Foto: Admir Dervišević
2/28 Foto: Admir Dervišević
3/28 Foto: Admir Dervišević
4/28 Foto: Admir Dervišević
5/28 Foto: Admir Dervišević
6/28 Foto: Admir Dervišević
7/28 Foto: Admir Dervišević
8/28 Foto: Admir Dervišević
9/28 Foto: Admir Dervišević
10/28 Foto: Admir Dervišević
11/28 Foto: Admir Dervišević
12/28 Foto: Admir Dervišević
13/28 Foto: Admir Dervišević
14/28 Foto: Admir Dervišević
15/28 Foto: Admir Dervišević
16/28 Foto: Admir Dervišević
17/28 Foto: Admir Dervišević
18/28 Foto: Admir Dervišević
19/28 Foto: Admir Dervišević
20/28 Foto: Admir Dervišević
21/28 Foto: Admir Dervišević
22/28 Foto: Admir Dervišević
23/28 Foto: Admir Dervišević
24/28 Foto: Admir Dervišević
25/28 Foto: Admir Dervišević
26/28 Foto: Admir Dervišević
27/28 Foto: Admir Dervišević
28/28 Foto: Admir Dervišević
Kako ne jenjavaju ljetne vrućine tako se ne smanjuje ni popularnost električnih romobila i skutera za kojim je potražnja ovog ljeta u BiH doslovno eksplodirala. Ovaj put smo isprobali nešto potpuno novo i originalno na temu električne i urbane mobilnosti. Kompanija 4All predstavlja električni skuter Monster koji uz poseban izgled donosi i odlične performanse.
Električni romobili i skuteri s razlogom su popularni pa osim što nude odličnu alternativu prijevozu u urbanoj sredini. u isto vrijeme su zabavni i cool te jednako privlače i mlađe i starije. Uz veliku potražnju rastu i apetiti tržišta pa su se ubrzo počele tražiti i varijacije na temu ili brže i snažnije opcije od romobila koji dostižu brzinu od oko 25 km/h.

Kompanija 4All tako je na tržištu Bosne i Hercegovine ponudila nekoliko alternativa na električni pogon, gdje se među električnim biciklima i romobilima svakako ističe originalan i poseban električni skuter Monster. Upečatljivo ime već na prvi pogled opravdava agresivnim dizajnom pa pored klasičnih romobila zaista i izgleda kao čudovište.


Pored izdašnijih proporcija i velikih "terenskih" guma 4All Monster se ističe i velikim sjedištem te zaista izgledom predstavlja zanimljivo prijelazno rješenje između romobila i klasičnog skutera. Sjedište je široko i prilično udobno te se kao i upravljač može podešavati po visini pa se vrlo lako možete ugodno smjestiti za vožnju. U odnosu na romobile na kojima ipak stojite, Monster je ovdje u velikoj prednosti pa vožnja s jednog kraja grada na drugi zaista neće zamoriti.

Odličan dizajnerski detalj je i velika i masivna "skateboard" daska na gazištu koja definitivno doprinosi originalnom izgledu i pruža dovoljno prostora za noge, dok ujedno omogućava i jednostavan pristup bateriji.

Da je ipak pravi e-skuter Monster otkriva i elementima ovjesa, pa dva plinska amortizera naprijed i dva nazad uz kompaktno rješenje oslanjanja omogućavaju dovoljno upijanja neravnina na putu. Ipak, ako se zbog njegovog izgleda odlučite na vožnju zemljom ili makadamom treba biti svjestan da amortizeri nisu potpomognuti oprugama te da se ipak na asfaltu bolje snalazi. Monster ima i dvostruke disk kočnice koje ga efikasno zaustavljaju, ali treba znati da je riječ o mehaničkim kočnicama, a ne hidrauličkim pa pri većim brzinama treba nešto jači stisak ručice kočnice.

Foto: Admir Dervišević Foto: Admir Dervišević


Električni motor elegantno je sakriven ispred zadnjeg točka te putem lanca svojih 2000 W ili oko 2,7 KS prenosi na zadnji točak. Uz odmah raspoloživ obrtni moment to je dovoljno snage za uvjerljivo ubrzanje, ali i držanje prilično visokog brzinskog prosjeka. To se može zahvaliti i mogućnosti odabira 5 različitih "brzina", dok u dodatnom "turbo" načinu rada Monster s lakoćom dostiže i 50 km/h. Još važnije od maksimalne brzine je to da će se Monster s lakoćom popeti i uz veće brdo, čak i znatno veće od 30% uspona obećanog fabričkom specifikacijom.

Performansama i dinamikom vožnje Monster se lako svrstava rame uz rame sa skuterima koji imaju benzinski motor od 50 ccm ili sličnih motocikala, s tim da zbog svoje konstrukcije i pogona i dalje ne zahtijeva registraciju pa se i u tom smislu nameće kao odlična i vrlo povoljna alternativa.

Naravno, zahvaljujući samoj prirodi električnog pogona, troškovi eksploatacije ovakvog skutera su vrlo niski te jedini trošak ostaje električna struja koju utrošite za punjenje 12 Ah baterije. Sam proces punjenja je krajnje jednostavan te zavisno od istrošenosti baterije traje najviše do 6 sati. Za ovako jednostavan skuter pohvalan je i mali digitalni kontroler na upravljaču putem kojeg možete pratiti potrošnju električne energije, brzinu kretanja, ali i odabrati način rada električnog motora. Uz komande za LED svjetla naprijed i nazad, žmigavce, sirenu, retrovizore i dodatni indikator stanja baterije na desnoj strani 4All Monster nudi zaista potpune informacije i kontrole.

Foto: Admir Dervišević Foto: Admir Dervišević


Kako je svojim performansama i voznim osobinama ipak u kategoriji laganog motocikla, treba imati na umu i njegovu težinu od 50 kilograma, kako u samoj vožnji tako i pri parkiranju. U slučaju da se zaigrate brzinom i zaboravite na potrošnju energije, Monster možete i gurati, ali upravo zbog težine i lančanog prijenosa otpor je prevelik da biste ga mogli koristiti kao i romobil u takvoj situaciji.

Upravo zbog ovakvog spoja performansi i gabarita Monster je ustvari pravi crossover između romobila i skutera te definitivno donosi jednu potpuno novu i svježu dimenziju električne mobilnosti. Za one koji ipak trebaju preći nešto više kilometara u jednom danu i pri tome se popeti i uz neko brdo Monster je idealan izbor. Sve će to s lakoćom raditi, a što je najvažnije pri tome ćete se i dobro zabaviti.

Osnovni podaci: 4ALL E-skuter Monster
Cijena s PDV-om: 3.250 KM - 4ALL Sarajevo
Težina: 50,6 kg
Dimenzije: 1350 / 640 / 990 mm
Snaga motora: 2000W
Maksimalna brzina: 50 km/h
Maksimalno opterećenje: 150kg
Maksimalni domet: 40km
Ciklus punjenja: 800
Napon: 48V
Vrijeme punjenja: 6h
Pogodno za uzrast: 14+ godina
Mogućnost uspona: 30%
Prijavi grešku


Komentari (68)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...