Noviteti
0

Volvo predstavio S60 za 2014. godinu

Klix.ba
Novi dinamični dizajn modela S60 sa specifičnim dinamičnim nastupom, naglašava sportski duh automobila. Sportski osjećaj podržavaju i nova udobna sportska sjedišta. Novi S60 će u početku biti dostupan sa tri motora potpuno nove Drive-E porodice - 306 KS jakim T6 turbobenzincem, 245 KS jakim T5 turbobenzincem, te D4 dizelašem sa 181 KS. Novi 8-stepeni automatski mjenjač doprinosi uglađenoj vožnji i vrhunskoj efikasnosti. Ultraštedljivi S60 D4 sa manuelnim mjenjačem troši tek 3,8 l/100 km i emitira 99 g/km CO2.

Novi prednji dio povećava atraktivan cestovni nastup modela S60. Više fokusirana i odlučno dizajnirana svjetla stvaraju novo, izražajno "lice". Horizontalne linije dodatno su naglašene, kako na prednjem, tako i na stražnjem dijelu. Zajedno sa detaljima kao što su široka maska hladnjaka i dnevna svjetla, daju novom S60 prepoznatljiv izgled.

Skandinavski dizajn karakterišu lijepi i jednostavni oblici bez nepotrebnih detalja. To je naročito evidentno u redizajniranoj seriji 60. S druge strane, kada je u pitanju enterijer, evidentna je posebna pažnja posvećena detaljima i materijalima kao što su drvo i koža, što uz pojednostavljene kontrole sve zajedno doprinosi specifičnom užitku vožnje. Nova sportska sjedišta imaju naglašenu bočnu potporu cijelom dužinom, tako da čuvaju vozača čvrsto na mjestu.

S60 R-Design model ima unikatno izražajan i dinamičan prednji dio. Mat crnom maskom hladnjaka bez okvira, dominiraju lajsne visokog sjaja, metalizirani logo te elegantni R-Design amblem, dok DRL svjetla u vanjskim uglovima pojačavaju dinamičnu impresiju. Na stražnjem dijelu, unikatni difuzor sa aerodinamički optimiziranim perajama obuhvata okrugle završetke izduvnog sistema, dok zaobljeni prednji branik prate dinamične Ixion II felge, sada dostupne u 19-inčnoj verziji.

Četiri vrste šasije Kupac modela S60 ima izbor četiri vrste šasije - Touring, Dynamic, Four-C (Continuously Controlled Chassis Concept) i sniženu sportsku šasiju, prethodno dostupnu samo u R-Design verziji.

Snažni T6 Novi T6 ima izlaznu snagu od 306 KS i 400 Nm. Opremljen je vrhunskom kombinacijom kompresora i turbopunjača, koji zajedno omogućavaju ravnomjerno razvijanje snage cijelim rasponom obrtaja. Mehanički spojen kompresor počinje funkcionisati od najnižih obrtaja, dok se na višim aktivira turbopunjač. Prosječna potrošnja ovog moćnog motora u kombinaciji sa novim 8-stepenim automatskim mjenjačem iznosi 6,4 l/100 km (149 g/km) u modelu S60.

Potpuno novi T5 sa 245 KS Turbopunjeni T5 četverocilindarski benzinac razvija 245 KS i 350 Nm obrtnog momenta. U kombinaciji sa 8-stepenim automatskim mjenjačem prosječno troši 5,9 l/100 km (137 g/km). U ponudi je i 1,6 litarski GTDi benzinac dostupan u dvije izvedbe - T4 sa 180 KS i T3 sa 150 KS. S60 T3 sa manuelnim mjenjačem prosječno troši 5,5 l/100 km, dok S60 sa T3 ili T4 motorom i automatskim mjenjačem prosječno troši 6,8 l/100 km.

D5 sa 215 KS Petocilindarski D5 turbodizelaš razvija 215 KS i 420 Nm, a u kombinaciji sa petostepenim manuelnim mjenjačem prosječno troši 4,5 l/100 km i emitira 119 g/km ugljendioksida.

Potpuno novi D4 sa emisijom od 99 g/km Novi D4 turbodizelaš razvija 181 KS i 400 Nm. Motor donosi inovativnu i-ART tehnologiju ubrizgavanja. Korištenjem povratnih informacija o pritisku ubrizgavanja na svakom injektoru goriva, umjesto korištenja samo jednog senzora pritiska u zajedničkom vodu, i-ART tehnologija omogućava konstantnu kontrolu i odvojeno prilagođavanje ubrizgavanja u svakom od četiri cilindra.

Novi sistem detekcije pješaka i biciklista Novi, napredniji softver, koji podrazumijeva brže procesuiranje vizuelnih podataka, omogućio je da postojeći sistem detekcije pješaka i automatskog kočenja bude osposobljen i za detekciju biciklista. Napredni senzor skenira prostor ispred vozila. Ukoliko biciklista naglo skrene ispred vozila, automatski se pojavljuje upozorenje i automobil samostalno koči. Tehnologija može detektovati i pješaka koji stupa na cestu ispred vozila, a ukoliko vozač ne reaguje na vrijeme, automobil prvo upozorava vozača, a zatim i samostalno koči.