Razvijen i napravljen prvenstveno za potrebe privatnih ekipa, trkaći Golf izvana karakteriše ogroman centralni usisnik zraka, a zbog naglašeno proširenog traga 18-inčnih točkova automobil je dobio i adekvatno proširene blatobrane.
Na vjetrobranskom staklu petih vrata postavljen je veliki podešavajući spojler koji je napravljen od karbona. Za optimiziranje prijanjanja tu je i zadnji difuzor zraka iz kojeg vire dvostruki završeci izduvnog sistema, kao i posebne obloge pragova.
Pošto je automobil namijenjen isključivo za utrke, u ogoljenoj unutrašnjosti ostalo je samo ono što je neophodno: nezaobilazni sigurnosni kavez, trkaće sjedište i upravljač presvučen alkantarom.
Volkswagen Motorsport je za ovaj automobil pripremio dvolitarski četverocilindarski turbo-benzinski motor koji razvija 330 KS i 410 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage obavlja se preko DSG mjenjača sa dva kvačila, a vozaču su za izmjenu stepena prenosa na raspolaganju poluge na upravljaču.
"Novoformirana TCR kategorija odlična je platforma za nastup privatnih ekipa, bez obzira da li se radi o nacionalnim ili internacionalnim prvenstvima. Utrke su uzbudljive, a troškovi razumni, jer su trkaći automobili zasnovani na produkcijskoj tehnologiji. Jedan od zanimljivih izbora trebao bi biti i naš trkaći Golf“, kaže direktor Volkswagen Motorsporta, Jost Capito.