Elektrifikacija u fokusu
18

Opel predstavio novi logo, uskoro u osvježenom ruhu stiže na automobile

B. H.
Foto: Opel
Foto: Opel
Opel se pridružio drugim proizvođačima automobila u ažuriranju svog logotipa dok industrija prelazi na proizvodnju električnih vozila. Nova interpretacija amblema počet će stizati na Opelove serijske automobile već sljedeće godine.

Prvo serijsko vozilo koje će nositi novi amblem stiže 2024. godine. Još nije poznato koji će model prvi krasiti novi logo. Opel je rekao da će imati opsežan uvod za amblem na ovogodišnjem IAA Mobility, sajmu automobila u Minhenu, s planiranim "iznenađenjem" za posjetioce.

Opelova nova oznaka munje, ili "Blitz" na njemačkom, simbolizira povezivanju marke s električnom energijom. Proizvođač automobila želi postati potpuno električni brend u Evropi do 2028. godine, a ove godine planira imati 15 elektrificiranih modela u svojoj ponudi.

Nova logo se ne razlikuje mnogo više od postojećeg, s dodatnim razmakom oko oznake munje u sredini koja je odvaja od okružujućeg kruga. Također je malo "oštriji".

"Izoštreni, samouvjereni novi 'Blitz' presijeca čisti potporni prsten, dajući našem kultnom amblemu progresivan, moderan izgled" rekao je Mark Adams, potpredsjednik odjela za dizajn.

Opel je četvrti proizvođač automobila koji je ove godine ažurirao svoj logo, pridruživši se Jaguar Land Roveru i Porscheu.