Uz asistiranje struje
19

Najsnažniji Lamborghini Urus sada se krije iza oznake SE

E. L.
Potencijalni kupci hibridnog izdanja Urusa i dalje mogu računati na 4-litarski biturbo V8 motor kojem u ovom slučaju asistira elektromotor.

Najprodavaniji model Lamborghinija dobio je i djelimično elektrificirano izdanje koje se krije iza oznake SE, a hibridni plug-in Urus sa sobom donosi poznati 4-litarski biturbo V8 motor kojem asistira elektromotor u kućištu 8-stepenog automatskog mjenjača.

Naprijed smješten V8 motor u ovom slučaju razvija 620 konjskih snaga i 800 Nm najvećeg obrtnog momenta. Elektromotor razvija 192 konjske snage i 483 Nm obrtnog momenta, a vozač(ica) u kombinaciji može računati na 800 konjskih snaga pri 6.000 obr/min i 950 Nm najvećeg obrtnog momenta od 1.750 obr/min, što je dovoljno da Lamborghinijev SuperSUV od 0 do 100 km/h stigne za 3,4 sekunde. Od 0 do 200 km/h stiže za 11,4 sekundi, a najveća brzina iznosi 312 km/h.

Elektromotor napajaju baterije u podu čiji je kapacitet (25,7 kWh) dovoljan da Urus bez asistiranja motora s unutrašnjim sagorijevanjem može preći skoro 60 kilometara i razviti do 130 km/h. U Sant'Agata Bologneseu tvrde da je emisija gasova u hibridnom Urusu smanjena 80 posto u odnosu na konvencionalnu neelektrificiranu verziju.

Lamborghini će decentno redizajniran Urus SE nuditi na novim 23-inčnim točkovima. Pored standardnih 100 boja karoserije i 47 kombinacija boja/materijala u kabini kupci koji budu spremni na dodatna izdvajanja mogu da računaju i na program personalizacije (Ad Personam) s kojim njihov Urus može biti unikatan primjerak.

Ranije je objavljeno da će Urus naredne generacije pokretati samo elektromotori, a ostaje pitanje hoće li Lamborghini sličnu plug-in hibridnu kombinaciju koristiti i u slučaju nasljednika Huracána koji bi se na sceni trebao pojaviti prije kraja godine.